test banner

کنکور آسان است چیست؟

کنکور آسان است داوطلبین کنکور و پیش کنکوری های عزیز را به یک دپارتمان تخصصی کنکور دعوت می کند تا با کمک اساتید کنکور آسان است بتوانید به هدف خود برسید.

پس با انتخاب شایسته تان به دروازه کسب مهارت های لازم برای پیروزی در امتحان تعیین کننده کنکور خوش آمدید! از منظر جوانان داوطلب، موفقیت در آزمون کنکور یک کار بسی پیچیده و دور از دسترس است در حالی که ما نظر متفاوتی داریم و با شعار کنکور آسان است اما روش های مطالعه و تکنیک های خودش را دارد، به دنبال فراهم آوردن مجموعه ای از تجربیات افراد موفق بوده ایم که اکنون راه رفتن و رسیدن به قله موفقیت را برای شما هموار کرده اند.

 

پا جای پای آنان گذارید و با خیال راحت همه حواشی را به ما بسپارید و یک تلاش مستمر را در پی بگیرید. تلاشی که پایانی دلچسب برای شما دارد. در کنکور آسان است یک مجموعه لوح فشرده بر اساس نیاز هر رشته و هر درس در پایه های مختلف تحصیلی مانند دهم ، یازدهم و دوازدهم تهیه شده است تا امکان استفاده از آن را برای همه داوطلبین و پشت کنکوری های عزیز در هر نقطه از ایران فراهم کند. در اختیار گرفتن این منابع ارزشمند تنها با یک کلیک امکان پذیر است!

چرا مشاوره در کنکور آسان است؟

 

کنکور آسان است از یک تیم مشاورین خبره  و کارآمد استفاده می کند. کسانی که سختی و پیچیدگی راه را برای انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظرتان به وضوح جلوی چشم شما می گذارند و گذر از دل  این سختی ها را برایتان آسان می کنند. شاید ساعت ها فکر و گفتگو در زمینه انتخاب رشته و یا برنامه ریزی موثر برای دواطلبین صورت می گیرد که دلسوزانه آن را پیگیری کرده و برایتان تعیین می کنند.

مشاوره های هدفمند منطبق بر علاقه شما به رشته خاص و نیاز آموزشی شما در این مجموعه به صورت رایگان در پایه های مختلف تحصیلی و به خصوص  برای داوطبین کنکور صورت می گیرد. جهت دریافت مشاوره رایگان مجموعه کنکور آسان است شماره های زیر را در اختیار دانش آموزان قرار داده است:

شماره موبایل 09121968536 و شماره ثابت 02122130931 تماس بگیرید.

کنکور آسان است

 

پشتیبان کنکور آسان است

 

خیلی اوقات داشتن تنها یک برنامه منسجم خود به  تنهایی جوابگوی دانش آموز پشت کنکوری نیست و عمل به آن نیاز به حوصله در گذراندن درست ساعت های مطالعه و کنترل و نظارت مداوم و دلسوزانه  درست عملکرد دانش آموز دارد. اینکه بدانید در همه مسیر کسب مهارت و تکنیک و در هنگام پشت سر گذاشتن مراحل آمادگی برای کنکور یک پشتیبان حرفه ای دارید شما را آرام می کند و امید به رسیدن به آرزو و هدفتان را زنده تر و پویا تر نگه می دارد.

ایرادات شما را بررسی می کند و نقاط ضعفتان را جستجو می کند و عملکردتان را آنالیز می کند، عالی است. این همان چیزی است که شما باید آن را بدانید و درست و با درایت به برنامه خود عمل کنید و نقاط قوت را تسریع کنید و یا نقاط ضعف را با تحلیل درست پشتیبان حاذق بفهیمد و روی آن کار کنید.

گاهی اوقات حجم مطالب درسی و فشار خواندن آن ها کمی سخت به نظر می رسد و حتی خسته کننده می شود و ممکن است حس تردید و دودلی را در ذهن دانش آموز زنده کند. در این جور مواقع تنها یک هوشیاری و یا تذکر یک همدل و یا تشویق یک توصیه و یا یک اخطار می تواند اهرم خوبی برای بالابردن اعتماد بنفس و ادامه دادن مسیر باشد. این نیروی جلوبرنده از سمت پشتیبان های کنکور آسان است همیشه به دانش آموزان کمک بزرگی کرده و آنها را در پشت سر گذاشتن راه کنکور یاری داده است.

در یک کلام، پشتیبان کنکور آسان است همواره شما را به نرمی رصد می کند و از افت و خیز و کم کاری و یا پرکاری بر حذر می دارد. تحلیل و آنالیز عملکرد خواندن خود را به کنکور اسان است بسپارید.

 

مراحل ثبت نام در کنکور آسان است

 

مراحل ثبت نام در کنکور آسان است، بسیار راحت بوده و از طریق تنها یک تماس و یا ارتباط با سایت معتبر مجموعه کنکور آسان است امکان پذیر می باشد. اگر به دنبال ثبت نام در یک موسسه کنکوری فوق پیشرفته که کارنامه موفقیت های زیادی را در سابقه خود دارد هستید، تعلل نکنید و برای ثبت نام در کنکور آسان است عزم خود را جزم کنید.

اگر به دنبال کلاس های مختلف حضوری رفته اید و هنوز دچار سردرگمی هستید که چه کلاسی برای شما مناسب است. و یا اگر زمان رفت و آمد و در ترافیک ماندن وقت شما را بیشتر تحت الشعاع قرار می دهد و احساس خستگی بیشتر می کنید و ترجیح می دهید در خانه بمانید و از اوقات خود به نحو احسنت استفاده کنید و هزینه های رفت و آمد را کم کنید. پیشنهاد ثبت نام در یک موسسه دیجیتالی راه حل تمام این مسائل است.

ثبت نام در کنکور آسان است کلید حل مشکلاتی از این دست است به علاوه از مزیت برخورداری از منابع به طور آنلاین هم بهره می گیرید. به راحتی در خانه بمانید و به منابع و محصولات آموزشی ما دسترسی داشته باشید و یا جهت رفع برخی سوالات با اساتید کنکور آسان است نظیر مهندس امیر مسعودی با شماره 09121968536 در ارتباط باشید. با یک تماس خود را به موفقیت نزدیک کنید. در شرایط کرونا بهترین راه حل دسترسی به مرکز آموزشی آنلاین است. گروه کنکور آسان است شما را به طور رایگان مورد مشاوره قرار می دهد و از مزایای یک تیم قوی و آنلاین می توانید استفاده کنید. با طرح های ما بسته به نیازتان آشنا شوید و در مسیر آمادگی کنکور از بهترین ها بهره مند شوید.

کنکور آسان است

مزایای کنکور آسان است

 

مزایای کنکور آسان است در ویژگی دیجیتال بودن آن است که البته امکان یکسان در بهره گیری از منابع را برای همه داوطلبین در هر نقطه از کشور مهیا می کند. دیگر نگران مسافت دور منزلتان با مرکز آموشی کنکوری نباشید. در هر شهر و منطقه ای که سکونت دارید تنها با ارتباط با سایت کنکور آسان است می توانید از مشاوره و راهنمایی درسی بهره ببرید.

آیا علاوه بر مشاوره و منابع معتبر به پشتیبان و همیار نیاز دارید؟ از دیگر مزایای کنکور آسان است داشتن پشتیبانان خوب و حاذق است که پا به پای شما درگیر برنامه درسی تان می شوند و شما را با انگیزه و تشویق و ترغیب به جلو می برند.

یکی دیگر از ویژگی های برتر کنکور آسان است دسترسی آسان به روش های کنترل استرس سر امتحان است. کیفیت آموزش به علاوه کنترل ذهن و به خاطر سپاری موثر و مهمتر از آن بهره گیری درست از آموخته ها راه موفقیت را روشن می کنند. از مزایای کنکور آسان است داشتن برنامه ریزی با پشتیبان و آموختن روش های تکنیکی کاربردی و جوابده در دروسی که شاید برای شما مشکل باشد، می باشد. البته نگرانی در مورد کسب رتبه دلخواه و لازم برای ثبت نام در رشته مورد نظرتان هم دیگر با ثبت نام در کنکور آسان است از بین میرود. چون به طور هوشمندانه شما را به سوی صندلی دانشگاه مدنظرتان یاری می دهیم.

دپارتمان تخصصی مشاوره تحصیلی  رتبه گردون،  هم زیرمجموعه کنکور آسان است می باشد و با مدیریت مهندس فراهانی و نظارت مستقیم استاد حسین احمدی از سال 1391 با بکارگیری و همکاری با بهترین و مجرب ترین کادر مشاورین شهر تهران به پرورش رتبه های برترکنکور در سال های اخیر پرداخته است و  نتیجه عملکرد این تیم قوی از لحاظ سابقه و داشتن کارنامه ای درخشان است.

چرا کنکور آسان است ریاضی

 

ریاضی یکی از دروسی است که تعداد زیادی از دانش آموزان نمی توانند با آن ارتباط خوبی بگیرند و از این رو آن را به‌سختی پاس می کنند و البته مهم ترین دلیل در عدم یادگیری درست این درس، دشوار بودن ریاضی است اما چرا کنکور آسان است برای ریاضی و رشته های مهندسی که درآینده مدنظر دارید بسیار کاربردی است؟

به این دلیل که راه و روش فهم این درس پرتکنیک و انجام و تشخیص راه حل های سوالات را به خوبی ابداع کرده و در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. در واقع روش مطالعه آسان و جوابده ریاضی با روش های برنامه اوج یادگیری کنکور آسان است. نحوه مدیریت کردن و آنالیر کردن سوالات و راه حل ها را در کمترین زمان یاد می گیرید.در برنامه اوج یادگیری مانند مدیریت روی سوالات ریاضی در کنکور و نحوه پاسخگویی آنها به شکل روشن و واضح توضیح داده شده است.

همان طور که گفته شد در یک بررسی اولیه سوالات را بر اساس سختی و آسانی دسته بندی کنید و از آسان به سخت شروع به پاسخگویی کنید. استاد مهندس امیر مسعودی توضیح دادند مطالبی که هنگام مطالعه می خوانید مانند فرمول ها و معادلات درس ریاضی را به زبان ساده یادداشت کنید آن طور که خودتان می توانید به ذهن بسپارید مثل یک کد گذاری خاص. مهارت حفظ و به خاطر سپاری در کمترین زمان، فهم تکنیک موثر در تست زنی و یا به یادآوری فرمول ها در ریاضی مقوله ای جدا از دروس این رشته هستند ولی دور از چشم مجموعه کنکور آسان است، نمانده اند. شما در کنار روش های یادگیری نوین  از این تکنیک های عملی و پربازده هم بهره مند می شوید.

کنکور آسان است

چرا کنکور آسان است تجربی

 

تجربی رشته پرطرفدار و محبوب میان نسل جوان و دارای آینده شغلی پردرآمد است. اکثر رشته ها دوست اشتنی و جذابند و در کودکی آرزوی خیلی از بچه ها بوده اند. اگر شما هم از آن دسته بوده اید که در کودکی آرزوی کار کردن در رشته پزشکی را داشته اید، حالا موقع دست به کار شدن  و پیگیری راه درست رسیدن به مقصد است.

چرا کنکور آسان است تجربی به شما می گوید چه روش های خاص مطالعه و اصولی را در پیش بگیرید. چگونه با زمان خود پیش بروید؟ چطور ذهن خود را مدیریت کنید. و در نگاه اول به سوالات کنکور قبل از گرفتن استرس و از دست دادن تمرکز ،  با یک نگاه به دسته بندی سوالات از لحاظ دشواری و آسانی بپردازید و به نوعی راه تحلیل و بررسی سوالات را به شما می آموزد و اینکه چطور در سرجلسه تکنیک هایی که یاد گرفته اید را به کار ببرید تا به نمره بالا دست پیدا کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن جواب های تست ها را بیابید و رتبه مورد نظر برای انتخاب رشته های پزشکی و داروسازی و… را کسب کنید.

تصمیم گیری کنید

 

یکی دیگر از دلایل چرا کنکور آسان است برای شرکت در رشته های تجربی، آگاهی و اشراف کاملی است که این مجموعه به  تمام رشته های دانشگاهی تجربی به شما می دهد و شما را با واحدها و دروس پایه هر رشته و تعداد واحدهایی که در هر فیلد باید پاس کنید یا بگذرانید و سطحی از مهارت و پایه درسی قوی که برای هر کدام نیازمندید را به صورت طبقه بندی شده و کامل در اختیار داوطلب قرار می دهد تا آینده روشن را در جلوی خود به تصویر بکشند و بدانند که قرار است در این راه در چه مسیری قدم بگذارند و چقدردر هر درس نیاز به تقویت و تکنیک آموزی دارند.

چقدر باید از خود توقع داشته باشد. چطور حجم مطالب را در برنامه ریز ی بگنجاند و بخواند. چطور روحیه بالا و عزم جزم خود را در  مسیر حفظ کند و واقع بینانه  و یا اصلطاحا با چشم باز خود را درآینده ای روشن ببیند.

در اینجا شماره تماس جهت انجام انتخاب رشته رایگان زیر نظر اساتید فن و متخصصین بنام کنکور آسان است و اوج یادگیری قید می گردد: 02122130931 و 09121968536

همین حالا از تردید و دو دلی دست بردارید و تمام حواشی کنکور را کنار بگذارید همه آن چیزی که شما به آن نیاز دارید در یک برنامه ریزی اولیه برای خود شما طراحی می گردد و یک پشتیبان عالی، قدم به قدم همراهتان حرکت می کند.

همچنین با نصب اپلیکیشن کنکور آسان است میتوانید اقدام به ثبت نام نمایید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید