plan banner

 

آشنایی با یادگیری آسان

 

برنامه های تلویزیونی کنکور آسان است  مربوط به دیروز و امروز نیست چرا که انتشارات گیلنا یکی از قدیمی ترین ها و قوی ترین ها در عرصه ی آموزش های تصویری کنکور بوده است و همچنان این مسیر را پر قدرت ادامه می دهد.

چنانچه اهل برنامه های تلویزیونی باشید احتمالا برایتان پیش آمده که در حین تعویض کانال های تلویزیون با برنامه های آموزشی کنکور آسان است.

در شبکه های مختلف، حتی گاها در شبکه های استانی برخورد کرده باشید و به احتمال زیاد چند دقیقه ای را مجذوب این برنامه شدید.

این دقیقا هنر کنکور آسان است و اساتید آن می باشد. این که مخاطب را با خود همراه کنند.

یکی از نیازهای اساسی دانش آموزان، جذابیت و گیرایی کلاسی است که در آن شرکت می نمایند.

بسیاری از دانش آموزان را میبینیم که در عین هدفدار بودن و تمایل به کسب رتبه ی خوب، نسبت به دروس اساسی علاقه ی چندانی از خود نشان نمی دهند و یا در نیمه های راه انگیزه ی خود را از دست می دهند.

علل های بی علاقگی به یادگیری آسان

 

یکی از علل بی علاقگی و بی انگیزگی، عدم وجود شیوه های درست، اصولی و جذاب برای آموزش است.

بنابراین چنانچه آموزش های کنکور آسان را در شبکه های تلویزیونی دنبال نمایید به احتمال قطع به یقین به یکی از علاقمندان آن درس تبدیل می شوید و راغب به ادامه ی آموزش ها خواهید شد.

شیوه هایی که اساتید کنکور آسان است در پیش می گیرند، شیوه هایی نوین و جذاب می باشد که علاوه بر آموزش مفهومی و خط به خط کتاب درسی، سریع ترین تکنیک های پاسخ دهی به سوالات کنکور را در بر می گیرد.

اساتید کنکور آسان است همگی از نخبه های برتر و جوان کنکور بوده اند و در سایر زمینه های علمی نیز خوش می درخشند.

شیوه های تدریس و آموزش تست زنی آن ها به قدری پر شور و انرژی برگزار می شود که شما به هیچ وجه از مسیر آموزش منحرف نخواهید شد.

اوج یادگیری از شبکه دو

 

 اوج یادگیری یکی از برنامه های تلویزیونی کنکور آسان است  می باشد که هر روز از شبکه ی دو صدا و سیما در زمان خاصی پخش می شود و این زمان ممکن است متغیر باشد.

لازم به ذکر است که برنامه ی اوج یادگیری دارای بازپخش نیز می باشد و چنانچه موفق به تماشای برنامه در زمان پخش نشدید می توانید بازپخش آن را در روز بعد مشاهده کنید. اساتیدی که در این برنامه حضور پیدا می نمایند.

بهترین اساتید در حوزه ی آموزش های دروس اختصاص و عمومی کنکور می باشند.

شما از طریق برنامه ی اوج یادگیری می توانید به صورت کاملا رایگان از آموزش های کنکور و همچنین روش های حل تستی سوالات کنکور بهره مند شوید.

مشاوره  رایگان نیز یکی دیگر از مزایای برنامه ی اوج یادگیری می باشد و می توانید از طریق شماره تماس برنامه برای این موضوع اقدام نمایید.

یکی از مهم ترین دروسی که در برنامه ی اوج یادگیری به آن پرداخته می شود درس فیزیک می باشد که توسط استاد امیر مسعودی ارائه و تدریس می شود.

فیزیک امیر مسعودی برای دانش آموزان رشته های ریاضی و تجربی دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

به دلیل مشترک بودن بیش از نود درصد این درس در دو رشته، دانش آموزان می توانند به طور مشترک از آموزش های فیزیک بهره مند شوند.

برخورداری از آموزش هایی با کیفیت در درس فیزیک، بیشترین تاثیر را روی درصد پاسخگویی شما به سوالات خواهد داشت.

روشهای یادگیری

 

چرا که درس فیزیک اساسا یک درس محاسباتی می باشد و روش های حل تشریحی آن با روش های حل تستی کاملا متفاوت است.

چنانچه شما بخواهید در جلسه ی کنکور از طریق روش های حل تشریحی به سوالات پاسخ دهید به احتمال بسیار زیاد با کمبود زمان مواجه می شوید و دچار اضطراب خواهید شد.

استاد امیر مسعودی در برنامه ی اوج یادگیری چشمه های زیادی از تکنیک های سریع پاسخ دهی به سوالات درس فیزیک را به شما آموزش می دهند.

این روش ها به قدری ساده، جذاب و شیرین می باشند که مطمئنا شما را به درس فیزیک علاقه مند خواهد کرد.

از جمله خوبی هایی که تدریس اساتید در برنامه ی اوج یادگیری دارد این است.

که در حین بررسی تست های مختلف گریزی به درسنامه ها می زنند و بخش های متفاوتی از کتاب درسی را به طور عمیق و مفهومی به شما آموزش می دهند.

ریاضی امیر مسعودی نیز در برنامه های تلویزیونی کنکور آسان است گنجانده شده است که باز هم برای دانش آموزان ریاضی و تجربی درسی کلیدی و سرنوشت ساز است.

متاسفانه دانش آموزان حتی دانش آموزان رشته ی ریاضی فیزیک که باید تمرکز اصلی خود را روی این درس بگذارند، در درس ریاضی عملکردی ضعیف از خود نشان می دهند.

استاد امیر مسعودی در این درس نیز با تدریس های بی نظیر و تکنیک هایی که بسیاری از آن ها ابداعی خود ایشان می باشد شما را شگفت زده خواهند کرد.

استاد عارف ربیعیان در برنامه ی اوج یادگیری، مهم ترین مباحث درس شیمی را به صورت کاملا کنکوری و مفید آموزش می دهند.

آموزش های اساتید

 

آموزش های استاد عارف ربیعیان به این صورت است که از هر گونه حاشیه روی و اضافه گویی به دور می باشد و تنها به اصل مطلب می پردازند.

در برنامه های تلوزیونی کنکور آسان است شما می توانید چشمه هایی از تکنیک های رمزگردانی استاد ربیعیان را مشاهده کنید که کاملا بی نظیر و جذاب است.

و اما درس زیست که توسط استاد مهدی شیخی با شیوه های جذاب و مفهومی با آن روبرو می شوید.

درس زیست به عنوان کلیدی ترین درس رشته ی تجربی نیاز به درک عمیق و کاملی دارد.

تدریس استاد شیخی به گونه ای است که درس زیست را همچون یک داستان شیرین برای شما روایت خواهید کرد.

در این بین تکنیک هایی بی نظیر جهت پاسخگویی سریع و به دور از هر گونه اتلاف وقت را به شما آموزش خواهند داد.

کافیست یکبار آموزش های ایشان را در برنامه ی اوج یادگیری مشاهده کنید تا برای همیشه به درس زیست علاقه مند شوید.

کیفیت یادگیری آسان چگونه است

 

چنانچه از قیمت و کیفیت کلاس های آموزشی که در موسسات گوناگون برگزار می شوند آگاهی داشته باشید.

مطمئنا حاضر نخواهید بود که زمان، هزینه و انرژی خود را در مسیرهای رفت و آمد و کلاس هایی که اغلب هیچ بازده ای برای شما ندارند صرف کنید.

آیا منطقی تر نیست که در منزل خود بمانید و از محضر بهترین اساتید کنکور آن هم با به صورت رایگان با بهترین سطح کیفیت بهره مند شوید؟

با یک حساب دو دو تا چهار تا هم متوجه خواهید شد که راه بهینه برای شما کدام است.

برنامه های تلویزیونی کنکور آسان است مفید به صورت چکیده می باشد که برخی از مهم ترین بخش ها و نیازهای آموزشی شما را می تواند به صورت رایگان رفع نماید.

برای بهره مند شدن از بهترین نکته های مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی حتما لازم نیست هزینه های هنگفتی پرداخت نمایید.

اگر بدانید که می توانید به صورت رایگان از طریق برنامه ی یادگیری آسان که از شبکه ی چهار صدا و سیما پخش می شود به این مهم دسترسی داشته باشید.

تعدادی از اساتیدی که در این برنامه حضور پیدا می کنند، استاد مسعودی، استاد ربیعیان و استاد شاهانی می باشند که اغلب حول محور برنامه ریزی های کنکور نکات مهمی را به دانش آموزان کنکوری ارائه می دهند.

برنامه های تلوزیونی کنکور آسان است در واقع یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی می باشد.

یادگیری آسان از شبکه چهار

 

که دانش آموزان کنکوری با هدف آموزش دروس و بهره مندی از مشاوره های اساتید برتر زمان خود را به آن اختصاص می دهند. یکی از بهترین راه هایی که دانش آموزان و داوطلبین کنکور را در مسیر موفقیت هدایت می کند و می تواند آن ها را سر منزل مقصود برساند. رفتن از همان راهی است که نخبگان و رتبه های برتر کنکور از آن راه رفته اند.

یعنی در واقع استفاده از تجربیات، دانش و تکنیک هایی که این افراد به کار بسته اند تا به موفقیت دست پیدا کنند. فلسفه ی شکل گیری برنامه ای همچون یادگیری آسان نیز دقیقا همین بوده است. این که دانش آموزان بتوانند به طور کاملا رایگان از تجربیات و دانش رتبه های برتر و استعدادهای درخشان کنکور بهره مند شوند. اساتید کنکور اسان است همگی از بین رتبه های برتر کنکور بوده اند و خود نیز پرورش دهندگان رتبه های برتر نیز می باشند.

چه چیزی بهتر از اینکه بتوانید به طور رایگان و اصولی از دانش و تکنیک هایی آن ها بهره مند شوید و راهی که آن ها رفته اند را طی کنید؟ از طریق برنامه ی یادگیری آسان به راحتی می توانید از بهترین و کلیدی ترین نکات آموزشی و مشاوره ای این اساتید بهره مند شوید.

زنگ پنجم از شبکه تهران

 

برنامه های مرتبط با کنکور، امروزه جای خود را در بین بینندگان و علی الخصوص دانش آموزان کنکوری باز کرده اند.

زنگ پنجم یکی دیگر از برنامه های گیلنا می باشد که به آموزش های کنکور می پردازد.

یکی از خوبی های آموزش های کنکور اسان است این می باشد که در شبکه های متفاوت می توانید به محتوای آموزشی گوناگون دسترسی داشته باشید.

برنامه ی زنگ پنجم نیز یکی دیگر از برنامه های آموزشی موسسه می باشد که از شبکه ی تهران پخش می شود.

اساتید درخشانی همچون استاد امیر مسعودی و عارف ربیعیان در این برنامه حضور پیدا می کنند و تکنیک های برتر دروس فیزیک و شیمی را به شما به صورت کاملا رایگان آموزش می دهند.

همانطور که می دانید استاد امیر مسعودی در دروس متنوع ریاضی نیز یکی از برترین اساتید کنکور آسان است می باشند.

برخوردار شدن از آموزش های بهترین مدرسان آن هم به صورت رایگان یکی از بهترین فرصت هایی است.

می توانید از طریق برنامه ای چون زنگ پنجم به بهترین شکل از آن استفاده نمایید.

مزایای برنامه های تلویزیونی کنکور آسان است

 

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد برنامه ریزی های کنکوری وجود دارد این است که هر دانش آموزی می تواند با توجه به شرایط و سطحی که دارا می باشد برنامه ی متفاوتی را دریافت کند.

یکی از مزایای برنامه ی آموزشی زنگ پنجم کنکور اسان است این است که دانش آموزان را در این برنامه ریزی به شکلی اصولی و دقیق هدایت می نماید.

یکی از بهترین اساتیدی که در برنامه ی زنگ پنجم حضور پیدا می نماید استاد حسین احمدی می باشد.

که در تدریس دروسی همچون ادبیات، دین و زندگی و عربی به عنوان برترین استاد شناخته می شوند.

با برنامه های تلوزیونی کنکور آسان است دیدگاه شما به طور کلی نسبت به این دروس تغییر پیدا خواهد کرد.

و بر خلاف بسیاری از دانش آموزان و داوطلبین کنکور که به درس های عمومی علاقه ای نشان نمی دهند، به این دروس علاقمند خواهید شد.

سوالات دروس

 

برنامه ی زنگ پنجم در واقع این فرصت را به شما می دهد تا گوشه ای از تدریس بی نظیر اساتیدی همچون استاد حسین احمدی را مشاهده کنید.

و در این بین به نکاتی کلیدی و تکنیک هایی بی نظیر در پاسخگویی به سوالات دسترسی داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که دانش آموزان کنکوری دارا می باشند این می باشد که اقدام به حفظ نمودن دروس می نمایند.

در کنکور های سال های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که سوالات دروس مختلف حتی دروس عمومی نیز رو به سمت مفهومی شدن رفته است.

بنابراین دروسی همچون عربی، ادبیات و دین و زندگی را هم نباید با روش های حفظی و قدیمی مطالعه نمایید.

استاد حسین احمدی با ابداع روش هایی نوین در یادگیری این دروس، توانسته اند پیشرفت چشمگیری را برای دانش آموزان به ارمغان بیاورند.

همانطور که می دانید دروس عمومی در کنکور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

به ویژه درسی مانند عربی که میانگین درصد پاسخگویی به آن بسیار کم می باشد و دانش آموزان درصدهای منفی و صفر را در آن کسب می نمایند.

بنابراین در برنامه ی زنگ پنجم به راحتی می توانید با این شیوه ها که توسط استاد احمدی ارائه شده است آشنایی پیدا کنید و روش های سنتی و قدیمی مطالعه را که دیگر کارایی ندارند کنار بگذارید.

نتیجه گیری

 

برنامه های تلویزیونی کنکور اسان است از شبکه های مختلف و با عناوین مختلف، مختص دانش آموزان کنکوری پخش می شوند.

هدف از تولید این برنامه این است که دانش آموزان در کنار بهره مند شدن از آموزش هایی با کیفیت و عالی با شیوه های جدید مطالعه و تکنیک های نوین تست زنی در کمترین زمان آشنایی پیدا کنند.

اساتید حاضر در این برنامه های همگی جزو نخبگان و رتبه های برتر کنکور بوده اند که با همین آموزش ها توانسته اند دانش آموزان موفقی را در عرصه کنکور پرورش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای