ریاضی امیر مسعودی و راه حل هایی فوق العاده سریع برای سخت ترین سوالات ریاضیات
ریاضی امیر مسعودی از جمله بهترین پکیج های تهیه شده ی سال های اخیر در رابطه با حل سریع و آسان و حرفه ای مسائل ریاضیات کنکوری و مقطع متوسطه محسوب می شود.
کمتر داوطلب کنکور یا دانش آموزی در مقطع متوسطه پیدا می کنید که با پکیج های ریاضی امیر مسعودی آشنایی نداشته باشد. استاد امیر مسعودی در این پکیج ها با نهایت دقت و با روش های نوین تست زنی، بهترین و سریع ترین راه حل های ممکن را در اختیار دانش آموزان قرار داده است.
همانطور که می دانید درس ریاضی یکی از سخت ترین یا طاق فرسا ترین دروس در میان داوطلبان و دانش آموزان کنکوری به شمار می آید که استاد امیر مسعودی در پکیج های تهیه شده ی خود توانسته است با ارائه ی کاربردی ترین راه حل ها، دانش آموزان را قادر بسازد تا در کمترین زمان ممکن و با ضریب دقت بسیار بالا، گزینه ی صحیح را بیابند.
در این مطلب قصد داریم با ریاضی امیر مسعودی بیشتر آشنا شویم و همچنین دلایل محبوبیت این پکیج را بررسی کنیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ریاضی امیر مسعودی
ریاضی امیر مسعودی

امیر مسعودی کیست؟ سوابق درخشان امیر مسعودی استاد ریاضی و فیزیک
استاد امیر مسعودی را می توان یکی از برترین اساتید در حوضه ی تدریس درس ریاضی دانست چرا که با کارنامه ی درخشان خود در این زمینه توانسته است مسیرهای نوینی در ارائه ی راه حل مسائل ریاضیات ارائه نماید تا آنجا که به جرات می توان اینگونه بیان کرد که تا قبل از انتشار پکیج های استاد امیر مسعودی، بسیاری از این راه حل ها یا وجود نداشت یا کمتر در دسترس دانش آموزان و داوطلبین کنکور قرار گرفته بود.
یکی از مراکز یا موسسات کنکوری نمونه کشوری که در سال های اخیر توانسته محبوبیت زیادی را هم از لحاظ کیفیت محصولات و هم از لحاظ ارزش محتوایی آن ها در جامعه ی بزرگ کنکوری ها کسب کند، موسسه “کنکور آسان است” با مدیریت استاد حسین احمدی است که از سال 1373 آن را راه اندازی نمود و به مرور زمان از اساتید برجسته کشوری از جمله استاد امیر مسعودی در تهیه ی محصولات کنکوری اش استفاده کرد.
در حال حاضر بهترین استاد درس ریاضی در موسسه کنکور آسان، جناب آقای امیر مسعودی است. لازم به ذکر است که بدانید استاد امیر مسعودی، تدریس درس فیزیک را نیز بر عهده دارد و در این عرصه نیز کارنامه درخشانی کسب کرده است به طوری که بسیاری از رتبه های تک رقمی کنکوری، حداقل مقطعی از زمان کنکوری خود را صرف تماشای پکیج های امیر مسعودی در دروس ریاضی و فیزیک کرده اند و خوشبختانه رتبه های بالایی در این دو درس کسب نموده اند.
بسیاری از برنامه های کنکور درس های ریاضی و فیزیک در تلویزیون نیز در اختیار استاد امیر مسعودی قرار داده می شود و این نتیجه ی محبوبیت و تجربه ی فوق العاده ی ایشان در ارائه ی بهترین روش ها و تکنیک های حل مسئله است.
یکی از این برنامه ها که اغلب از شبکه دوم سیما در حال برگزاری است و استاد امیر مسعودی در آن به تدریس ریاضی و فیزیک پرداخته است، برنامه تلویزیونی و کنکوری “اوج یادگیری” است. محبوبیت و جذابیت این برنامه نیز به حدی بالا بوده است که تابحال شبکه های استانی در کشور نیز اقدام به بازپخش این برنامه ی کنکوری برای داوطلبان نموده اند.
از جمله فعالیت های مهم و جالب استاد امیر مسعودی، تحلیل و بررسی پاسخ سوالات کنکوری تنها ساعتی پس از انتشار کلید پاسخ های کنکور در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری و کنکور آسان بوده است.

ریاضی امیر مسعودی و علل موفقیت آن

ریاضی امیر مسعودی این روزها در لیست بهترین منابع مطالعاتی یک داوطلب کنکوری جایگاه ویژه ای دارد. حال ممکن است برای شما هم این سوال مطرح شود که در واقع علل موفقیت و محبوبیت و فروش بالای پکیج ریاضی امیر مسعودی چیست؟ در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های خاص پکیج ریاضی امیر مسعودی و وجه تمایز آن با سایر پکیج های آموزشی ریاضی و فیزیک بپردازیم.
1. ریاضی امیر مسعودی و ارائه روش های نوین حل مسئله
به جرات می توانیم بگوییم که اولین و مهم ترین علت موفقیت و محبوبیت پکیج ریاضی امیر مسعودی، ارائه ی راه حل های فوق العاده آسان و سریع جهت پاسخگویی به سوالات این درس است به طوری که دانش آموز به هیچ وجه این راه حل ها را قبلا در جلسات یا کلاس های دیگر تجربه نکرده است. این امر سبب می شود دانش آموز به راحتی و خیال راحت تر به مطالعه ریاضی کنکور بپردازد.
راه حل های حل مسئله امیر مسعودی تنها مختص دانش آموزان کنکوری نیست بلکه دانش آموزان تیزهوشان و همچنین شرکت کنندگان در رقابت های المپیاد ریاضی و فیزیک نیز می توانند از این راه حل ها در پاسخگویی به مسائل بهره گیرند و در حال حاضر نیز همینگونه است و بسیاری از نفرات برتر کنکور و دانش آموزان المپیادی نیز متوجه این موضوع شده اند.
راه حل های ارائه شده استاد امیر مسعودی به حدی کاربردی و سریع است که حتی با مطالعه جزوه ی درسی ایشان نیز می توان به بخش زیادی از سوالات درس ریاضی و فیزیک پاسخ صحیح و البته سریع داد.
2. ریاضی امیر مسعودی و تاثیر آن در زمان پاسخگویی
دومین علت محبوبیت و موفقیت پکیج های ریاضی امیر مسعودی، توجه ویژه ایشان به میزان زمان لازم برای پاسخگویی به هر سوال یا تست است. از آنجایی که کنکور یک آزمون رقابتی و دارای زمان کم است لذا داوطلب باید بتواند در زمان کمتر، تعداد تست های بیشتری را نسبت به سایر رقبا و شرکت کنندگان پاسخ دهد.
استاد امیر مسعودی در دوره های آموزشی ریاضی خویش نهایت تلاش را به کار گرفته است تا روش هایی که جهت حل مسئله در اختیار دانش آموزان یا داوطلبان کنکور قرار می دهد، نیاز کمی به زمان داشته باشند و وقت کمتری از زمان کنکوری شخص را صرف کنند. همین امر سبب شده است که در پکیج ریاضی امیر مسعودی شاهد ارائه ی سریع ترین راه حل ها هستیم.
زمان در کنکور حکم طلا را دارد و اهمیت بالایی در نتیجه ی نهایی خواهد داشت لذا در پکیج ریاضی امیر مسعودی، تمام سعی بر آن بوده است که این موضوع مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.
3. ریاضی امیر مسعودی و توجه به بودجه بندی سوالات و مباحث
یکی از اشتباهات رایج بسیاری از اساتید و مدرسان دروس مختلف کنکوری، عدم توجه به بودجه بندی سوالات و مباحث هر کتابی است. از آنجایی که در آزمون کنکور، از هر مبحث یا بخش از کتاب ممکن است مقدار مشخصی سوال مطرح شود لذا این موضوع سبب می شود که برخی مباحث کتاب، اهمیت بیشتری نسبت به سایر بخش ها پیدا کنند و بعضی مباحث از اهمیت کمتری.
استاد امیر مسعودی در تولید و تهیه پکیج ریاضی و تدریس دروس ریاضی و فیزیک اهمیت ویژه ای به این موضوع داده است به طوری که زمان بیشتری برای تدریس مباحث با اهمیت تر و زمان کمتری را جهت تدریس مطالب و مباحث کم اهمیت تر به دانش آموز صرف کرده است.
این توازن سبب می شود که دانش آموز تمرکز و زمان بیشتری صرف یادگیری مباحث مهم تر با بودجه بندی مشخص نماید و در نتیجه، نتیجه ی بهتری در این آزمون کسب کند. البته این موضوع مهم در سایر کتاب ها هم صدق می کند.
روش تدریس استاد امیر مسعودی چگونه است؟
استاد امیر مسعودی دروس ریاضی و فیزیک را کاملا مفهومی و نه سطحی به دانش آموز یا داوطلبین کنکوری آموزش می دهد به طوری که دانش آموز با مباحث به صورت کاملا مرتبط و عمقی آشنا می شود. از آنجایی که در طراحی سوالات آزمون کنکور، اغلب از ترکیب چند موضوع و ارتباط آن ها با یکدیگر بهره می گیرند لذا دانش آموز باید حتما لازم است که این ارتباط مباحث را کاملا مفهومی درک کند.
این روش تدریس در بسیاری از دروس دیگر نیز صدق می کند و اساتید از این روش جهت ارتقای سطح کیفی تدریس و بالا بردن سطح علمی دانش آموز بهره می گیرند.
ریاضی امیر مسعودی هم شامل آموزش مفهومی و عمیق درس ریاضی و مباحث است و هم دربرگیرنده ی تست های بسیار مهم و کلیدی و تاثیرگذار در آزمون کنکور و همین امر سبب آشنایی دانش آموز با چالش های مهم تر در مسیر یادگیری و سعی در برطرف کردن این مسائل می شود و همین امر به نوبه خود سبب ارتقای رتبه کنکور وی می شود.

خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی

اپلیکیشن اوج یادگیری

جهت خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی و البته آشنایی با سایر دوره های آموزشی استاد امیر مسعودی می توانید به یکی از روش های زیر عمل نمایید:
خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی از طریق وبسایت
اولین راه خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی ورود به وبسایت “رتبه گردون” به آدرس رتبه گردون و سپس ورود به بخش محصولات سایت است. در این بخش همچنین می توانید با سایر محصولات آموزش کنکور و مقطع متوسطه آشنا شده یا در صورت تمایل، به سبد خریدتان اضافه نمایید.
لازم به ذکر است که دانش آموزان و علاقمندان به آشنایی با دوره های ریاضی امیر مسعودی همچنین می توانند با مراجعه به وبسایت شخصی ایشان به آدرس امیر مسعودی ، از جزئیات و مشخصات کامل این دوره ها مطلع گردند.
خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی از طریق اپلیکیشن
دومین راه خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی، دانلود نصب اپلیکیشن “کنکور آسان است” این موسسه می باشد. جهت دانلود این اپلیکیشن لازم است ابتدا وارد وبسایت “رتبه گردون” که بالاتر ذکر شد شوید و روی لینک دانلود اپلیکیشن کلیک نمایید. پس از نصب اپلیکیشن می توانید در بخش فروشگاه، علاوه بر مشاهده جزئیات و مشخصات و قیمت هر پکیج، اقدام به خرید این محصولات نیز کنید.

آشنایی با برخی از پکیج های ریاضی امیر مسعودی

استاد امیر مسعودی جهت رفاه هرچه بیشتر حال دانش آموزان در تهیه دوره های آموزشی ایشان، این پکیج ها را در پارت های کوچک تر نیز در اختیار داوطلبان کنکور قرار داده اند. برخی از این پکیج های در زیر معرفی شده اند:
اموزش مجموعه , الگو و دنباله دهم
خلاقیت در شمارش دهم ریاضی
اموزش آمار و احتمال دهم ریاضی
روش تست زنی مبحث مجموعه
روش تست زنی الگو و دنباله
روش تست زنی شمارش ریاضی
روش تست زنی آمار و احتمال
روش تست زنی مثلثات ریاضی
روش تست زنی معادلات ریاضی
روش تست زنی نامعادلات
روش تست تابع
توان های گویا و عبارت جبری
اموزش هندسه تحلیلی یازدهم تجربی
روش تست هندسه تحلیلی یازدهم تجربی
معادلات و سهمی جامع یازدهم تجربی
اموزش تابع یازدهم تجربی
روش تست تابع یازدهم تجربی
روش تست زنی مثلثات یازدهم
توابع نمایی و لگاریتمی یازدهم تجربی
اموزش هندسه تحلیلی رشته ریاضی
اموزش معادله و سهمی رشته ریاضی
اموزش مثلثات رشته ریاضی
روش تست تابع دوازدهم تجربی
روش تست مثلثات دوازدهم تجربی
روش تست مشتق و کاربرد مشتق تجربی
روش تست حد دوازدهم تحربی
روش تست احتمال دوازدهم تجربی
روش تست احتمال جامع کنکور تجربی
روش تست آمار جامع دهم و یازدهم تجربی
جمع بندی هندسه یازدهم و دوازدهم تجربی
و… .
ریاضی امیر مسعودی

کد تخفیف جهت خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی

یکی از سوالاتی که تعداد زیادی از دانش آموزان و علاقمندان به خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی از ما می پرسند این است که آیا جهت خرید این پکیج و سایر دوره های آموزشی ایشان، راهی برای دریافت تخفیف وجود دارد؟ خوشبختانه باید بگوییم بله، شما دانش آموزان و داوطلبان گرامی کنکور می توانید از دو راه کد تخفیف دریافت نمایید.
ابتدا با دانلود و نصب اپلیکیشن “کنکور آسان است” و سپس فعال کردن گزینه ی “تخفیف” این کار را انجام دهید. راه حل دوم جهت دریافت تخفیف خرید پکیج ریاضی امیر مسعودی، تماس با پشتیبانی بخش فروش دفتر مرکزی موسسه گیلنا می باشد که پس از ثبت خرید می توانید کد تخفیف خرید را همان لحظه دریافت نمایید.

 

ریاضی امیر مسعودی و سخن آخر

در این مطلب با پکیج ریاضی امیر مسعودی و دلایل محبوبیت آن در میان داوطلبان کنکور و همچنین دانش آموزان مقطع متوسطه و نیز با روش های مختلف تهیه و خرید این پکیج ها اطلاعات جامع و کاملی دریافت کردیم.
پکیج ریاضی امیر مسعودی از جمله تاپ ترین دوره های تدریس کنکوری است که تاثیر بسزایی در ارتقای رتبه دانش آموزان داشته است.
لطفا سوالات، انتقادات، پیشنهادات و تجربیات خودتون رو در زمینه ی پکیج ریاضی امیر مسعودی با ما و سایر کاربران در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید