کنکور آسان است چیست؟

 

مجموعه تخصصی کنکور آسان است ؛ فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ تا به امروز در زمینه پیشبرد اهداف کنکوری ها شروع کرده است و در جهت ایجاد فرصتی برابر برای پشت کنکوری ها و داوطلبین از خود روش ها و کتاب های مفیدی ارائه داده است. همچنین محصولات دیجیتالی همچون تدریس درس به درس  و موضوعی از پایه های هفتم تا دوازدهم را تولید کرده است. این مجموعه راهکارهای عالی برای دست یابی به رتبه و رشته دلخواهتان را توصیه می کند.

پایه گذاری چنین مجموعه ای توسط اساتید مجرب و با تجربه و با مدیریت کارآمد استاد حسین احمدی انجام شده است. این مجموعه زیر مجموعه ای همچون رتبه گردون را پوشش می دهد که مستقیما دست داوطلب را گرفته و تا رسیدن به رتبه مطلوبش راهنمایی و پشتیبانی می کند. این موسسه به فکر هزینه و جیب خانواده های جوانان کنکوری نیز هست و با رویکردهای اینترنتی از هزینه های رفت و آمد و کرایه های سنگین و اتلاف وقت داوطلب هم جلوگیری می کند. بهره گیری از امکان تدریس های آنلاین و دی وی دی های آماده؛ جزوات پر کاربرد و کنکوری همه و همه تنها با یک کلیک برای استفاده در اختیار دانش آموز قرار گرفته است.

قیمت کنکور آسان است

 

قیمت کنکور آسان است؛ با توجه به محصولات فرهنگی آماده عرضه هر رشته و هر پایه به تفکیک هر درس و موضوع بسیار ایده آل و مقرون به صرفه است. چرا که شما را به سمت آماده شدن برای کنکور به طور هدفمند و هوشمندانه هدایت می کند. دی وی دی های مهندس امیر مسعودی یکی از کاملترین مجموعه های آموزشی است که از بخش های مختلف هر درس و نحوه تست زنی جوابده تشکیل شده است. برای اینکه به طور جزیی با هر کدام از دروس و بخش های آن آشنا شوید و به تفکیک هر درس و هر بخش  قیمت محصولات را بدانید شما را به آدرس رتبه گردون هدایت می کنیم که در آنجا قیمت ها به درستی بر اساس نیاز درسی شما آورده شده است.

علاوه بر این؛ می توانید با شماره تلفن های زیر با دفتر رتبه گردون در ارتباط باشید و با کارشناسان خبره ما به طور مستقیم صحبت کنید و از دید کارشناسانه موارد درسی و برنامه مورد نیازتان را بررسی کنید. هر پایه تحصیلی بسته به الزاماتی که هر دانش آموز در یادگیری و تقویت دانش خود دارد طبقه بندی شده است.

بهتر است از توصیه های کاردانان این فن و حوزه کمک بگیرید: 02122130931

خرید سی دی کنکور آسان است یا 50 درصد تخفیف

 

خرید محصولات کنکور آسان است

 

خرید محصولات کنکور آسان است از طریق آدرس اینترنتی https://www.rotbegardon.com که به شما به راحتی یک کلیک امکان آشنا شدن با جزوات و لوح های فشرده را می دهد؛ امکان پذیر است. محصولات کنکور آسان است یک راه حل قطعی و انتخابی هوشمندانه برای موفقیت شماست. در برداشتن موثرترین گام اولیه تعجیل به خرج دهید و عمارت آرزوهایتان را با خشت درست بنا نهید. با دقت به توصیه های مشاوری رتبه گردون گوش دهید تا راه حل های جدی و کارآمدی در پیشبرد اهدافتان را به دست بیاورید و در کارنامه تحصیلی خود خوش بدرخشید. رتبه گردون تنها یک سایت اینترنتی نیست. یک مجموعه آموزشی تخصصی کنکوری است . شما را با ترفندهای تست زنی ماهرانه آشنا می کند و از پشتیبانان خبره برای هدایت شما بهره می گیرد.

همچنین میتوانید با نصب اپلیکیشن نیز اقدام به خرید محصولات اوج یادگیری نمایید.

در ضمن؛ شماره حساب جهت تهیه محصولات کنکور آسان است از سایت رتبه گردون به شرح زیر در اختیار داوطلبین و پشت کنکوری ها قرار می گیرد:

شماره حساب بانک ملت

نام صاحب حسابرسول مزرعی فراهانی
شماره حساب8893979148
شماره کارت6104337404828996

خبر خوب آن که می توانید از محصولاتی نظیر جزوات کنکور و جزوات رتبه برتر هم رایگان استفاده کنید و یا از نمونه تدریس اساتید بهره مند شوید و این امکان با عضویت در گروه تلگرامی کنکور آسان است مهیا شده است.

خرید پکیج کنکور آسان است

 

خرید پکیج کنکور آسان است؛ از طریق سایت رتبه گردون و مراجعه به منوی فروشگاه به راحتی امکان پذیر است. همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی انتشارات گیلنا می توانید هر گونه محصول فرهنگی مرتبط با دروس کنکوری تان را مشاهده و خریداری کنید.  یکی از مزیت های این فروشگاه این است که می توانید نمونه تدریس تمامی محصولات را  مشاهده کنید و پس از آن خریداری کنید و از تخفیف ویژه هم برخودار شوید که امکان مشاوره رایگان  تا کنکور را شامل می شود.

پکیج های کنکور آسان است شامل؛ پکیج جمع بندی چهارماهه تمام دروس (مخصوص رشته تجربی) نظام قدیم و پکیج جمع بندی چهارماهه دروس عمومی رشته انسانی وپکیج جمع بندی چهارماهه تمام دروس (مخصوص رشته ریاضی) نظام قدیم می باشد.

در کلیه این مجموعه های با ارزش و سودمند سعی بر بررسی سوالات سال های اخیر کنکور سراسری در تمام رشته ها شده است و مباحث آموزشی کاربردی با ضریب اطمینان بالا از سوالات آینده کنکور در آن قرار داده شده است.

خرید dvd کنکور آسان است

 

خرید dvd کنکور آسان است برای تقویت دروس تخصصی و عمومی در نظر گرفته شده است و شامل تدریس اساتید برتری همچون مهندس امیر مسعودی مدرس ریاضی و فیزیک کنکور آسان است و مهندس عارف ربیعیان مدرس درس شیمی و استاد حسین احمدی تاسیس کننده موسسه کنکور آسان است و مدرس دروس ادبیات؛ عربی و دین و زندگی می باشد.

منابع بسیار عالی و مفیدی از نظام قدیم در دی وی دی های کنکور آسان است جمع آوری شده اند. که در پنج بخش و قسمت جای می گیرند:

  • دی وی دی های آموزشی
  • دی وی دی های تست زنی
  • دی وی دی های خلاقیت
  • دی وی دی های همایش
  • دی وی دی های جمع بندی

شایان ذکر است که دی وی دی ها، هم برای دروس تخصصی و هم عمومی هستند و برای هر درس به صورت مبحثی و موضوعی تدریس شده اند. خرید محصولات آموزشی کنکور آسان است از سایت رتبه گردون به راحتی امکان پذیر است حتی وقتی شما در منزل در حال استراحت هستید!

خرید سی دی کنکور آسان است یا 50 درصد تخفیف

 

خرید اینترنتی کنکور آسان است

 

خرید اینترنتی کنکور آسان است از طریق دسترسی به سایت رتبه گردون امکان پذیر است. فروشگاه رتبه گردون یک فروشگاه اینترنتی است که براحتی از  منزل می توانید با آن ارتباط بگیرید و پکیج ها و تدریس های اساتید کنکور آسان است را در قالب لوح فشرده تهیه کنید. انتشارات گلینا توسط موسس کنکور آسان است یعنی استاد حسین احمدی افتتاح شده است و از سال ۱۳۷۳ تاکنون با تجربیات موثری که در این زمینه دارد راه کنکور را برای داوطلبین هموار کرده است. این انتشارات کلیه پکیج ها و دروس کنکوری را منتشر می کند. رتبه گردون با کارنامه درخشان در زمینه ارائه مطالب مفید و آموزنده و لوح های فشرده اساتید برتر کنکور آماده خدمت رسانی به داوطلبین عزیز می باشد. همچنین مشاوره و پشتیبانی؛ برنامه ریزی مناسب هر دانش آموز در رتبه گردون فراهم شده است.

شماره تماس زیر جهت گرفتن اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در اختیار دانش آموزان و داوطلبین قرار می گیرد: 

02166552600

 

خرید سی دی های کنکور آسان است

 

آیا به فکر راهی برای رسیدن به رشته و رتبه مورد نظرتان افتاده اید؟ چقدر وقت و هزینه برای رسیدن به رشته مورد نظرتان قرار است صرف کنید؟ خرید سی دی های کنکور آسان است و تجربه کنکوری های سال قبل در رسیدن به هدفتان گام بزرگی است . آیا حاضر به پیشرفت روز افزون خود هستید؟ پس با همتی راسخ و تلاشی مستمر مجموعه نکات آموزشی سی دی های کنکور آسان است را از رتبه گردون: به خاطر بسپارید در برنامه ریزی های درسی خود بهترین نکات را از ما بخواهید.

رتبه گردون به شما می گوید چه رتبه ای نیاز دارید و با کدام کلاس آنلاین کنکور می توانید به رتبه خود برسید. رتبه گردون شما را از ترس و نگرانی در مورد امتحان رهایی می بخشد و راهکارهای نوین در اختیارتان می گذارد که شاید قبلا به آن نیاندیشیده بودید ولی واقعا برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید.

پس با رتبه گردون با شماره 02122130931 در ارتباط باشید.

خرید سی دی کنکور آسان است یا 50 درصد تخفیف

 

خرید سی دی آموزشی کنکور آسان است

 

آیا فکر می کنید فقط درس خواندن و درس خواندن راه موفقیت شما را رقم می زند؟

آیا در شرایط کرونا کلاس رفتن را کار منطقی می دانید؟

آیا نحوه تدریس اساتید برجسته کنکور را از تلویزیون دیده اید؟ خرید سی دی آموزشی کنکور آسان است را از سایت رتبه گردون دنبال کنید. یک راه ساده و اینترنتی روبه جلو و موفقیت پیش رویتان است! سایت رتبه گردون را سرچ کنید. تلاش های بی هدف و گاه کمبود اعتماد بنفس در این انتخاب به دست فراموشی سپرده می شوند. گام های لرزان و یا سست مبدل به قدم هایی پر صلابت و مطمئن می گردند.

خرید سی دی آموزشی کنکور فقط یک سری کلاس و نکته نیست. راهگشای خیلی از نکات،برنامه ریزی است که در برخورداری آمادگی شما برای این آزمون فکر شده است. به اهداف بالاتر بیندیشید. چون با این انتخاب شایسته راه خود را پیدا کرده اید. به زودی با پیگیری آموزش های مفید و طبقه بندی شده این سایت متوجه رشد مهارت های علمی خود خواهید شد.

خرید مجموعه کامل کنکور آسان است

 

آیا به یک مجموعه کامل کنکوری اندیشیده اید؟ آیا چنین مجموعه ای وجود دارد؟ آیا این مجموعه کاربردی است؟ و هزاران سوال دیگر : اغلب ذهن داوطلبین را مشغول می کند. آیا با برنامه های اوج یادگیری و یا انتشارات گیلنا آشنایی دارید؟ با یک سرچ در سایت رتبه گردون جواب سوالات خود را بگیرید و با خرید مجموعه کامل کنکور آسان است راه آینده تحصیلی خود را به سوی دروازه دانشگاه مورد نظرتان باز کنید.

از نتایج کار و تجربیات جلوتری ها استفاده کنید. جزوات  آموزشی سودمند و کنکوری را از ما بخواهید. راهکارهای جوابده و توصیه های کارآمد  تحصیلی را از مشاورین رتبه گردون پیگیری کنید و عزم خود را جزم کنید. بهترین پیشنهاد همین حالا در برابر چشمان شماست. امروز؛ روز تصمیم گیری شما برای برد است. آن را هدر ندهید. به فکر فردایی بهتر و ساختن آینده ای روشن فکر کنید. با رتبه گردون تماس بگیرید: 02122130931

خرید کنکور آسان است دست دوم

 

خرید کنکور آسان است دست دوم مدتی است که در اینترنت باب شده است. البته ایرادی هم ندارد و اگر شما از آن دسته داوطلبینی هستید که مایلید با قیمت کمتر این مجموعه ها را تهیه کنید می توانید این عبارت را در اینترنت سرچ کنید. دوستان زیادی هستند که علاوه بر تجربیات خوب خودشان، شما را با مجموعه های خریداری شده سال های قبل کنکور آسان است آشنا می کنند و با در اختیار گذاشتن شماره و عکس لوح های فشرده، شما را تشویق به خرید می کنند.

این یک انتخاب است! شما دوست دارید از دی وی دی های استفاده شده ایی که الان دیگر گارانتی هم ندارند استفاده کنید و یا شما یک مجموعه جدید و به روز از رتبه گردون تهیه کرده اید ولی دوست دارید مروری هم بر سال های قبل داشته باشید. ایرادی ندارد. به هر حال این مجموعه و امکانات به شما کمک می کنند راه خود را بهتر روشن کنید. در خرید خود دقت کنید که دی وی دی های دست دوم واقعا مورد استفاده باشند.

 

خرید بسته کنکور آسان است

 

خرید بسته کنکور آسان است به راحتی نشستن جلوی لپ تاپ و ثبت نام در سایت رتبه گردون است!

این فروشگاه همه چیز تمام ؛ همه محصولات و بسته های کنکوری مورد نیازتان را در یک صفحه جمع آوری کرده است و شما با مراجعه به آن همه دی وی دی ها را می بینید. هر کدام از آموزش های جامع کنکور آسان است تنها با یک کلیک به سبد خریدتان افزوده می شود. نگران ضمانت یا گارانتی محصول نباشید؛ رتبه گردون یک ضمانت هفت روزه هم برای لوح های فشرده در نظر گرفته است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته رتبه گردون از مزایای دیگر این خرید اینترنتی است. صبر کنید! نیاز به مشاوره و برنامه ریزی هم دارید؟ قطعا با مراجعه به صفحه رتبه گردون مشاوره همه چیز برایتان روشن خواهد شد. دیدگاه بلند پروازانه این مجموعه در رساندن شما به هدفتان در گروه طرح و برنامه های ویژه اساتید رتبه گردون است. کافی است دانشگاه و رشته مورد نظرتان را انتخاب کنید ما راه عملی رسیدن به آن را برایتان مجسم می کنیم.

با شماره 02122130931 تماس بگیرید تا از توصیه های اساتید برتر و مشاورین خبره رتبه گردون مطلع شوید.

خرید اینترنتی محصولات کنکور آسان است

 

اگر جز کنکوری های پر و پا قرص باشید و اطلاعات خود را به روز نگه داشته باشید حتما با کنکور آسان است آشنایی دارید این مجموعه گرانبها حاوی اطلاعات درسی و تکنیک های تست زنی با ارزشی است که همچون گنج در اختیار داوطلبین قرار می گیرد و کسانی گوی تلاش خود را به هدف می زنند که از قبل رتبه و رشته خود را در ذهن تجسم کرده باشند و با رتبه گردون در واقعیت آن را ببینند. خرید اینترنتی محصولات کنکور آسان است از سایت رتبه گردون با دو امکان پرداخت برای متقاضیان فراهم شده است. یک روش افزودن محصول به سبد خرید و پرداخت از طریق درگاه و دوم روش کارت به کارت.

این سایت پرکاربرد اطلاعات سودمندی  از برنامه ریزی مفید و موثر و نیز نکات کلیدی مشاوره ای در اختیار دانش آموزان می گذارد. پس همین الان به صفحه رسمی رتبه گردون مراجعه کنید. لوح های فشرده و محصولات اینترنتی این سایت راهی مطمئن در یادگیری و پیشرفت شماست.

خرید بسته آموزشی کنکور آسان است

 

خرید بسته آموزشی کنکور آسان است اولین قدم در راه تصمیم برای موفقیت است. شاید بپرسید چطور؟ به این دلیل که شما تمامی آیتم های مورد نظر خود را در بسته های مفید و کاربردی آموزشی کنکور آسان است می توانید بیابید. می توانید از مشاوره های رایگان این مجموعه با یک تلفن بهره مند شوید. می توانید به طور طبقه بندی شده و کلاسی دروس را خریداری کنید حتی به صورت آنلاین از برخی جزوات و تدریس اساتید بهره بگیرید.

مثلا؛ برای دریافت نمونه تدریس دروس یازدهم تجربی و ریاضی می توانید به سایت رتبه گردون قسمت فروشگاه مراجعه کنید. اگر دانش آموز پایه دوازدهم هستید قیمت محصولات دوازدهم ریاضی کنکور آسان است را از  سایت رتبه گردون دریافت کنید. سایت انتشارات گیلنا  تنها سایت رسمی موسسه کنکور آسان است که در برنامه اوج یادگیری و یادگیری آسان و زنگ پنجم و بیش از ۲۰ شبکه استانی قیمت منابع آموزشی و جزوات را به صورت کاملا موضوعی در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار داده است و برای دریافت کد تخفیف کنکور آسان است می توانید با شماره 02122130931 تماس بگیرید و کد تخفیف را برای تمام خرید های خود دریافت کنید.

خرید سی دی کنکور آسان است یا 50 درصد تخفیف

 

 

خرید بسته های کنکور آسان است

 

خرید بسته های کنکور آسان است از سایت رتبه گردون به سادگی امکان پذیر است. مهم نیست امتحان کنکوری که قرار است در آن شرکت کنید شبیه یک سازه پیچیده باشد یا یک سازه پرتکرار و عادی و یا هر چیز دیگری. شما با خرید این بسته ها خود را برای باز گشایی معماهای این سازه عظیم آماده کرده اید. حالا با خرید این بسته ها ابزار قوی در دست شماست. تبریک!

حالا این فروشگاه اینترنتی به راحتی بسته های آموزشی مختلف برای شما در قالب دی وی دی های آموزشی نمایش می دهد و شما می توانید پس از انتخاب از طریق درگاه پرداخت یا روش کارت به کارت اقدام کنید.

تنها اطلاعات بانکی زیر نزد بانک ملت بنام رسول مزرعی فراهانی مورد تایید مجموعه رتبه گردون می باشد.

شماره کارت :

6104337404828996

شماره حساب :

8893979148

خرید پکیج کامل کنکور آسان است

 

آیا تا به حال به این آدرس سایت www.rotbegardon.com/shop سری زده اید؟

آیا همه مطالب آموزشی و مورد نیاز آمادگی کنکور را یکجا در قالب لوح های فشرده دیده بودید؟ این همه امکان و طبقه بندی درست و هوشمندانه شما را به سمت یک انتخاب دقیق سوق می دهد. آیا نیاز به فقط چند نمونه آموزش از یک درس دارید؟ اگر پایه هفتم هستید و از حالا به فکر ساختن شالوده درسی مطمئن برای خود هستید خیلی مفتخریم و به خود می بالیم که شما را با رتبه گردون زیر مجموعه کنکور  آسان است آشنا کنیم.

به دروازه رسیدن به اهداف و موفقیت های درسی خوش آمدید. حتما با رتبه گردون همراه باشید و دروس پرسوال و پرتکنیکی چون ریاضی و زیست و فیزیک را از ما بخواهید. مهیج ترین شگردهای پاسخ دهی در دستان شماست وقتی از عهده خرید پکیج کامل کنکور آسان است برآمدید!

 

خرید جزوات کنکور آسان است

 

خرید جزوات کنکور آسان است از سایت رتبه گردون راهی مطمئن و آسان است حتما نگاهی به این صفحه بیندازید تا چشم انداز موفقیت در جلوی نظرتان ترسیم گردد. به دنیای رتبه گردون و جزوات سوالات پرتکرار و مهم خوش آمدید. یک سری جزوات برتر که راه جلوترها را باز کردند و آنها را سر صندلی دانشگاه مد نظرشان نشاندند و حالا مشغول خواندن رشته مورد علاقه شان هستند.

شما هم دوست دارید به آنان بپیوندید؟ پس از جزوات کنکور اسان است غافل نشوید. از پایه دهم به بعد به جزوات مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید و ایرادات خود را برطرف سازید. پایه درسی خود را قوی کنید و از الان تا فرصت دارید خود را بهتر و قوی تر آماده نبرد با کنکور کنید. همه راه برای شما هموار خواهد شد. در جزوات کنکور آسان است مهارت تست زنی شما به نحو احسنت بهتر می شود و اعتماد بنفس شما بالاتر خواهد رفت.

خرید سی دی کنکور آسان است یا 50 درصد تخفیف

 

 

خرید سی دی کنکور آسان است

 

خرید سی دی کنکور آسان است واقعا کنکور را برایتان آسان می کند. با حریف قدر خود یعنی کنکور قدرتمند و با صلابت روبرو شوید و موفقیت خود را از روزنه رتبه گردون ببینید. همین امروز این نام را سرچ کنید و در منوی فروشگاه از قیمت ها و کلیه موارد موجود با اطلاع شوید. آموزش های جامع هر درس در رتبه گردون در انتظار شماست.

وقت خود را غنیمت بدانید و با درایت زمان بندی کنید. ابزار رسیدن به گنج مقصود خود را در بین سی دی های کنکور آسان است جستجو کنید. چرا فردا؟ همین امروز با شماره زیر تماس بگیرید و از ما مشاوره های طلایی تحصیلی را دریافت کند. دستان ما آماده گرفتن دستان شما و هدایت کردنتان به سوی رتبه و رشته مورد نظرتتان است. تعجیل کنید. با رتبه گردون در ارتباط باشید: 02122130931

خرید سی دی کنکور آسان است دست دوم

 

خرید سی دی های کنکور آسان است دست دوم نیز در بازار موجود می باشد. داوطلبینی که از آن ها استفاده کرده اند و حالا وارد دانشگاه شده اند. نیازی به تکرار و توصیه نیست که این مجموعه ها شاید به دلیل خراش وضربه؛ خیلی کارآمد نباشند و مسولیت خرید آن ها با خود شماست! شاید برای اینکه یک نگاهی به کلیاتی از کنکورهای سال های قبل بیندازد خوب هم باشد ولی پیشنهاد رتبه گردون تهیه و خرید به روز ترین محصولات آموزشی باکیفیت از این سایت است.

هزینه ای که برای خرید این محصوات می پردازید همان سرمایه اولیه ای است که برای ساخت قصر آرزوهای خود در نظر دارید؛ بپردازید. پس به چشم یک فرصت به آن نگاه کنید و در هر صورت این مجموعه ارزشمند را به خانه ببرید.

با رتبه گردون در ارتباط باشید: 02122130931

خرید پکیج کنکور آسان است

 

 خرید پکیج کنکور آسان با دسترسی به سایت رسمی رتبه گردون امکان پذیر است و این راه آسان و کم هزینه برای تهیه و خرید محصولات کنکور آسان است می باشد. به خصوص در روزهای کرونا که توصیه شدید در خانه ماندن وجود دارد. فرصت فراهم کردن منابع و پکیج های کنکوری ویژه به شکل اینترنتی می تواند دانش آموزان زمان خود را ذخیره کنند و تمرکزشان را بیشتر به سمت عمل به برنامه درسی و مطالعه سوق دهند. علی الخصوص که امکان ارسال پیام و گرفتن وقت مشاوره به صورت اینترنتی از سایت رتبه گردون به راحتی در اختیار داوطلبین قرار دارد.

دانش آموزان عزیز؛ پایه تحصیلی و شماره موبایل خود را وارد می کنند و همکاران ما در اسرع وقت تماس می گیرند و مشاوره رایگان در اختیار آنها قرار می دهند. این گونه توصیه های تحصیلی برای کسی که صرفا باید مطالعه با کیفیت داشته باشد و در مسیری که مشاورین خبره برایشان روشن کرده اند قدم بردارد؛ کمک بزرگی است تا بهتر به موفقیت و رشته دلخواه برسند. پس با خیال راحت با همکاران ما تماس بگیرید و از پکیج های کنکور آسان است بهترین بهره برداری را بکنید.

خرید سی دی کنکور آسان است یا 50 درصد تخفیف

 

 

خرید محصولات کنکور آسان است

 

دنیای رقابتی کنکور و ضرورت تهیه و خرید محصولات کنکوری برای همه روشن است و امروزه هر کس به دنبال بهترین انتخاب است. کیفیت تدریس اساتید کنکور آسان است  از برنامه تلویزیونی زنگ پنجم برای تهرانی ها و بیست استان دیگر قابل رصد بوده و کار را برای انتخاب اولیای دانش آموزان راحت کرده است. همچنین دانش آموزان پیش کنکوری که در حال حاضر در پایه های دهم و یازدهم هستند هم  می توانند با خرید محصولات کنکور آسان است از سایت رتبه گردون؛ خود را به بهترین وجه آماده این امتحان بزرگ کنند.

نکته اینکه داوطلبین نظام قدیم هم از این مقوله می توانند استفاده کنند و محصولات مربوط به خودشان را تهیه کنند. در صورت وجود هر گونه ایراد و اشکال با همکاران ما تماس بگیرید و از راهنمایی های آنان بهره ببرید. با فشردن دکمه خرید محصولات کنکور آسان است شما بهترین انتخاب خود را کرده اید. شک نکنید به شما و انتخابتان تبریک می گوییم!

قیمت محصولات کنکور آسان است دهم

 

دانش آموزان عزیز می توانند قیمت محصولات کنکور آسان است پایه دهم را از سایت رتبه گردون قسمت فروشگاه مشاهده کنند. قیمت هر لوح فشرده هر درس و به تفکیک هر رشته آورده شده است. محصولات پایه دهم به تفکیک هر درس در لوح های فشرده بخش فروشگاه همه چیز تمام رتبه گردون در انتظار شماست.

جهت خرید دو راه برایتان میسر شده است. یک روش؛ انتخاب محصول و افزودن به سبد خریدتان و پرداخت از راه درگاه های موجود در سایت است. یک روش دیگر برای کسانی است که شاید خرید کارت به کارت را ترجیح می دهند که در زیر اطلاعات مربوطه قرار می گیرد:

نام صاحب حساب: رسول مزرعی فراهانی

شماره کارت بانک ملت:
6104337404828996

شماره حساب:

8893979148

 دپارتمان تخصصی مشاوره تحصیلی رتبه گردون ؛ با مدیریت مهندس فراهانی و نظارت مستقیم استاد حسین احمدی از سال 1391 در کنار شماست.

 

خرید دی وی دی های کنکور آسان است

 

اگر جز داوطلبین کنکور هستید باید بدانید با توجه به شرایط رقابتی زیاد بین دانش آموزان و کنکوری های عزیز ؛ تنها راه نتیجه گرا : درس خواندن محض نیست. شما به محصولات آموزشی کاملی که روند مطالعه شما را شکل می دهد و شما را  با تکینیک های خاص موفقیت در تست زنی و نکات با ارزش امتحانی آشنا می کند؛ نیاز دارید. همه می دانیم موفقیت اتفاقی نیست. پس با خرید دی وی دی های کنکور آسان است از سایت رتبه گردون موفقیت خود را به صورت تضمینی رقم بزنید. راه پر فراز و نشیب کنکوری که قرار است سرنوشت تحصیلی و شغلی شما را رقم بزند با صرف هزینه برای لوح های با ارزش کنکور آسان است می گذرد.

نگران این هزینه نباشید. چون در وقت و نوع یادگیری شما  جبران خواهد شد. قطعا نوع یادگیری شما هدفمند و جهت دار خواهد شد و در سیر طبقه بندی شده مطالب، ضعف های خود را تقویت خواهید کرد. پس به فکر برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی و مشاورین مجرب ما باشید تا شما را در رسیدن به مقصود راهنمایی کنند. همین حالا با شماره رتبه گردون تماس بگیرید. 02122130931

خرید دی وی دی کنکور آسان است

 

تا کنون به فکر تهیه  و خرید دی وی دی های کنکور آسان است افتاده اید؟

آیا برنامه های تلویزیونی استاد احمدی و امیر مسعودی را از شبکه تلویزیونی زنگ پنجم دنبال می کنید؟ آیا با رتبه گردون آشنایی دارید؟ برای رسیدن به اهدافتان چقدر حاضر به هزینه و برنامه ریزی هستید؟ رسیدن به رشته مورد نظرتان در گرو برنامه ریزی منسجم و اصولی است پیشنهاد می دهیم این مهم را از مشاورین برنامه ریز ما بخواهید. با شماره رتبه گردون خود را برای رسیدن به دانشگاه و رتبه خاصی که مد نطرتان هست ؛ نزدیک کنید: 02122130931

خرید دی وی دی های کنکور آسان است یک پیشنهاد حرفه ای برای بالابردن سطح مهارت کنکور و تست زنی های شماست.

درایت در تصمیم گیری به موقع و جلوگیری از اتلاف وقت؛ اولین قدم آگاهانه شما در مسیر پیشرفت و موفقیت در این آزمون است. به فکر ساختن فردایی اثرگذار باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای