شیمی عارف ربیعیان ، تحولی در یادگیری شیمی با تکنیک های حرفه ای و سریع
شیمی عارف ربیعیان از بهترین و تاپ ترین پکیج های آموزشی درس شیمی ویژه داوطلبان کنکور و دانش آموزان رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک محسوب می شود.
درس شیمی جز دروس تخصصی با ضریب بالا در کنکور سراسری به شمار می آید که اساتید و مشاوران کنکور همواره بر این نکته ی مهم صحه گذاشته اند.
البته لازم به ذکر است که ضریب درس شیمی در زمان کنکور تا حدودی متغییر و متفاوت است چرا که این ضریب بر طبق نوع رشته و همچنین زیرگروهی است که داوطلب انتخاب می کند.شیمی عارف ربیعیان شامل تدریس کامل دروس شیمی ۱ و شیمی ۲ و شیمی ۳ می شود و جامع ترین پکیج آموزش شیمی کنکور در میان ده ها پکیج شیمی نام آشنای کنکور محسوب می شود.

شیمی عارف ربیعیان

شیمی عارف ربیعیان چرا بهترین گزینه است؟
کمتر داوطلب و دانش آموزی پیدا می کنید که با دوره های آموزش شیمی استاد ربیعیان آشنا نباشد یا نامی از این دوره ها نشنیده باشد. حال برای برخی داوطلبان ممکن است این سوال مطرح شود که شیمی استاد ربیعیان چه تفاوت و مزایایی نسبت به دیگر پکیج ها دارد؟ اصلا چرا باید پکیج شیمی استاد ربیعیان را برای قبولی در کنکور انتخاب کنیم؟ در این بخش با جزئیات بیشتری از علل محبوبیت پکیج شیمی استاد ربیعیان آشنا می شویم و به تعدادی از متداول ترین سوالات شما دوستان کنکوری پاسخ خواهیم داد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

شیمی عارف ربیعیان

شیمی استاد ربیعیان ، جامع و کامل

شیمی استاد ربیعیان را به جرات می توان جامع ترین دوره آموزشی شیمی کنکور دانست. دوره آموزشی شیمی استاد ربیعیان شامل تمامی نکات و سطر به سطر تمام مباحث کتب شیمی ۱ و ۲ و ۳ است به طوری که حی به کوچکترین نکات کتاب شیمی نیز به طور مفصل پرداخته است.
همانطور که می دانید درس شیمی، درسی کاملا مفهومی است و دانش آموز بهتر است جهت یادگیری بهتر و قوی تر این درس حتما آن را به طور مفهومی و نه سطحی فرا بگیرد.
استاد ربیعیان در پکیج شیمی، با رعایت تمامی اصول تدریس، به طور کاملا حرفه ای این درس تخصصی را آموزش داده است به طوری که دانش آموز با مرور آموزش های آن به راحتی و کاملا عمیق و مفهومی با مباحث مختلف شیمی آشنا می شود حتی اگر هیچ علاقه ای به درس شیمی نداشته باشد!
شیمی عارف ربیعیان و افزایش سرعت تست زنی
شیمی استاد ربیعیان، تنها یک آموزش ساده نیست بلکه در هر بخش از پکیج، استاد ربیعیان اقدام به طراحی و حل پرسش های بسیار مهم و طرز حل سریع تست ها با استفاده از سریع ترین و بهترین راه حل ها نموده است.
روش های حل مسائل شیمی توسط روش های ابتکاری و فوق العاده استاد ربیعیان به گونه ای است که دانش آموز پس از یادگیری خواهد توانست حتی سخت ترین تست های کنکوری مربوط به درس شیمی را در کمترین زمان ممکن و با دقت بسیار بالا پاسخ دهد.
متاسفانه در اغلب مدارس، درس شیمی به درستی و اصولی توسط دبیران تدریس نمی شود و یا دبیران هیچگونه تلاشی جهت یافتن و آموزش راه حل های سریع پاسخ دهی به سوالات به دانش آموز نمی کنند و همین موضوع سبب کاهش یادگیری دانش آموز و به دنبال آن عدم توانایی دانش آموزان در حل مسائل کنکوری شیمی خواهد شد که ضرر زیادی به پیشرفت تحصیلی آن ها در رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک وارد خواهد کرد.
خوشبختانه در پکیج شیمی استاد ربیعیان، تمامی نکات فوق به طور ویژه و اصولی مورد توجه قرار گرفته است و همین امر سبب افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در درس شیمی شده است.

 

روش تدریس شیمی استاد ربیعیان

شیمی استاد ربیعیان و نوع تدریس خاص و ضد فراموشی
یکی از دلایل محبوبیت و جذابیت پکیج شیمی عارف ربیعیان، نوع تدریس عالی وی می باشد. استاد ربیعیان توجه شایانی به نوع تدریس درس شیمی داشته است به طوری که این مدل تدریس به گونه ای است که دانش آموز دیگر مباحث را فراموش نمی کند و همچنین کمتر نیاز به مرور مجدد آموزش ها پیدا خواهد کرد.
در این روش، دانش آموز به دفعات یک مبحث را ناخواسته و کاملا حرفه ای و اصولی مرور خواهد کرد بدون اینکه اقدام به دوباره خوانی کند و تنها با رعایت اصولی که استاد ربیعیان به کار گرفته و همچنین حل مسائل خاصی که دانش آموز را به چالش های مهم کنکوری که در پکیج در نظر گرفته، دعوت می کند.

خرید پکیج شیمی استاد ربیعیان

شیمی عارف ربیعیان
خرید پکیج شیمی استاد ربیعیان ، راه ها و روش خرید

اولین و مهمترین راه خرید پکیج شیمی استاد ربیعیان، ورود به وبسایت “کنکور آسان است” می باشد. در این روش تنها کافیست ابتدا آدرس سایت یعنی https://www.rotbegardon.com را در قسمت آدرس مرورگر وارد کنید و پس از ورود به سایت، وارد بخش فروشگاه شده و پس از افزودن این پکیج و همچنین پکیج های مد نظرتان، اقدام به خرید نمایید.

خرید پکیج شیمی استاد ربیعیان از طریق اپلیکیشن

دومین و یکی دیگر از راحت ترین راه های خرید پکیج شیمی عارف ربیعیان، خرید از طریق اپلیکیشن موسسه “کنکور آسان است” می باشد.
در این روش لازم است که دانش آموز ابتدا وارد سایت “کنکور آسان است” شود و پس از دانلود اپلیکیشن این موسسه و نصب آن، به بخش محصولات مراجعه کند. در این بخش دانش آموز علاوه بر مشاهده ی قیمت محصولات، می تواند جزئیات کاملتری از جمله قیمت پکیج، محتویات پکیج و همچنین حجم پکیج را بررسی نماید.

بیوگرافی استاد عارف ربیعیان

استاد ربیعیان کیست؟ بیوگرافی و سوابق استاد ربیعیان
در این بخش لازم دانستیم شما عزیزان را با سوابق و زندگینامه ی مختصری از عارف ربیعیان بیشتر آشنا سازیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
استاد ربیعیان مدرس نمونه کشوری دروس شیمی مقاطع متوسطه و کنکوری است و تا کنون موفق به دریافت لوح تقدیر و رتبه های بالایی در تدریس درس شیمی به طور حرفه ای و اصولی گردیده است.
مهندس عارف ربیعیان استاد شیمی زاده ی سال ۱۳۷۱ در شهر گلپایگان در استان اصفهان است. عارف ربیعیان بخش زیادی از بچگی و نوجوانی اش را در گلپایگان سپری نموده است و سپس در سال ۹۰ جهت ادامه تحصیل به شهر بزرگ تهران مهاجرت کرد و در نهایت پس از دریافت مدرک لیسانس وارد برنامه اوج یادگیری و اجرای تلویزیونی در سال ۹۴ شد.
به دلیل جذابیت و حرفه ای بودن نوع تدریس استاد ربیعیان در تلویزیون، از وی در شبکه ها و برنامه های کنکوری دیگری از تلویزیون دعوت به عمل آمد.
لازم به ذکر است که برنامه تلویزیونی اوج یادگیری تحت نظر موسسه “کنکور آسان است” و با همکاری صدا و سیما و انتشارات گیلنا اقدام به تهیه و تولید پکیج های آموزشی در مقطع متوسطه و همچنین کنکور نموده است که جهت مشاهده و خرید این محصولات می توانید به وبسایت اوج یادگیری به آدرس زیر مراجعه نمایید :

کنکور آسان است

 

برخی سوابق استاد عارف ربیعیان:

کارشناس اصول و فنون حرفه ای تدریس کتاب شیمی.
مدرس درس شیمی کنکور در شبکه های دو و استانی.
مدرس پکیج های شیمی اوج یادگیری و کنور آسان است.
طراح سوالات کنکوری درس شیمی موسسه آموزشی قلم چی.
طراح سوالات کنکوری درس شیمی موسسه گاج.
طراح سوالات کنکوری درس شیمی سازمان سنجش.

 

تدریس شیمی دهم یا سال اول متوسطه توسط عارف ربیعیان

همانطور که می دانید درس شیمی دهم اهمیت ویژه ای در زمان کنکور داراست چرا که شیمی پایه محسوب شده و در صورتی که دانش آموز نتواند شیمی دهم را به خوبی یاد بگیرد، به طور حتم با مشکلات عدیده ای در یادگیری دروس شیمی یازدهم و دوازهم مواجه خواهد شد زیرا که مباحث شیمی دهم، پایه ی اصلی شیمی های مقاطع بالاتر است.
شیمی استاد ربیعیان خوشبختانه توجه ویژه ای به شیمی پایه داشته است و جهت افزایش رتبه درس شیمی در میان دانش آموزان متوسطه و سپس داوطلبان کنکوری، مباحث شیمی دهم را به طور ویژه و با مفهومی تدریس نموده است و همانگونه که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، در این روش، دانش آموزان مفاهیم را به راحتی به حافظه شان میسپارند بدون اینکه به راحتی آن ها را فراموش کنند.
همچنین روش آموزش شیمی دهم توسط استاد ربیعیان به شکلی است که به دلیل مشترک بودن شیمی دهم در میان داوطلبان رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک، تمامی داوطلبان هر دو رشته برای یادگیری دروس شیمی سال یازدهم کاملا آماده شوند.
تدریس شیمی یازدهم یا سال دوم متوسطه توسط استاد ربیعیان
معمولا 16 سوال از سوالات درس شیمی کنکور علوم تجربی و ریاضی و فیزیک را شیمی سال یازدهم شامل می شود لذا یادگیری این درس به طور ویژه، از اهمیت بالایی در رتبه داوطلبان کنکور برخوردار است. طبیعتا بودجه بندی طرح سوال توسط طراحان تست های کنکور سراسری درس شیمی در هر مبحث می تواند متفاوت باشد و از بعضی مباحث سوالات بیشتر و از برخی دیگر از مباحث کتاب سوالات کمتری طرح شود لذا استاد ربیعیان به این موضوع اهمیت زیادی داده و این نکته را به طور اساسی مد نظر گرفته است.
در این دوره ی آموزشی، استاد ربیعیان نحوه ی تست زنی حرفه ای سوالات مفهومی و مسائل درس شیمی یازدهم را به دانش آموزان منتقل می کند به طوری که با روش ها و تکنیک های حرفه ای جدید و نوین ابتکاری استاد ربیعیان قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن، سوالات بیشتری از درس شیمی را پاسخ دهند.
تدریس شیمی دوازدهم یا سال سوم متوسطه توسط استاد ربیعیان
بهتر است بدانید که از 35 سوالی که در کنکور علوم تجربی و ریاضی و فیزیک از درس شیمی مطرح می شود، معمولا 13 سوال از درس شیمی سوم یا همان سال دوازدهم است. در صورتی که در دروس شیمی دهم و شیمی یازدهم هنوز ضعف دارید بهتر است قبل از تماشا و یادگیری دوره آموزش درس شیمی دوازدهم استاد ربیعیان، اقدام به یادگیری دوره های دهم و یازدهم نمایید چرا که دروس شیمی دهم و یازدهم به عنوان پایه های شیمی دوازهم محسوب می شوند.
کتاب شیمی دوازدهم در حال حاضر مسائل بیشتری را شامل می شود و همین امر میزان اهمیت یادگیری روش های جدید و سریع حل مسائل درس شیمی دوازدهم را افزایش داده است.
استاد ربیعیان درس شیمی دوازدهم را به طور کاملا حرفه ای و استادانه تدریس کرده است به طوری که دانش اموزان به راحتی و با صرف زمان کم و یادگیری تکنیک های حل سریع تست و روش های تست زنی حرفه ای، خواهند توانست به راحتی حتی به سخت ترین سوالات درس شیمی دوازدهم پاسخ سریع و صحیح دهند.

استاد عارف ربیعیان و کنکور آسان است

شیمی استاد ربیعیان و هزار حرف نگفته!
به هنگام خرید پکیج شیمی استاد ربیعیان، جزوه های کاملا رایگان استاد نیز در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت تا راحت تر و سریع تر و در هر جا که باشند بتوانند حتی در زمان بسیار محدود، مباحث شیمی را به طور کامل مرور نمایند.
تمامی نکاتی که استاد ربیعیان در فیلم های آموزشی خود بیان نموده اند، در جزوات نیز مشاهده خواهید کرد و دیگر نیازی به تماشای مجدد کل ویدیوها (پس از یک بار مشاهده) نخواهید داشت. لازم به ذکر است که دانش آموزان گرامی بدانید که شما عزیزان می توانید قبل از خرید پکیج شیمی استاد ربیعیان درخواست مشاوره رایگان از بخش فروش نمایید.
برای داوطلبان کنکور رشته علوم تجربی، درس شیمی پس از درس زیست بااهمیت ترین و دارای بیشترین سوال مطرح شده در بین دروس تخصصی محسوب می شود. این موضوع سبب می شود که دانش آموزان به دنبال بهترین منابع و آموزش ها در این زمینه بگردند و در این مورد بسیار سخت پسند شوند چرا که متاسفانه بسیاری از پکیج های آموزشی رایج توان پاسخگویی به تمامی نیازهای دانش آموز در درس شیمی را ندارند و یا اصلا جامع و فراگیر نیستند و از طرفی نیز تک بعدی عمل می کنند یعنی یا صرفا به موضوع آموزش تمرکز دارند یا تنها تمرکزشان روی تست زنی است.
خوشبختانه پکیج شیمی استاد ربیعیان دوره ای جامعی از بهترین فنون تست زنی و همچنین تدریس فوق العاده روان از ایشان را در بر گرفته است.
جهت دریافت مشاوره رایگان جهت خرید پکیج شیمی استاد ربیعیان، تنها کافیست 22130931-021 را شماره گیری نمایید یا با شماره گیری 09121968536 مستقیما با استاد ربیعیان در تماس باشید. و یا پشتیبان آنلاین وبسایت های “اوج یادگیری” و یا “کنکور آسان است” ارتباط برقرار نمایید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید