بلاگ

مطالعه صحیح درس زیست

 

روش صحیح مطالعه ی درس زیست همچون یک چراغ پر نور در ذهن ما شروع به چشمک زدن می کند. البته بیراه هم نیست چرا که درس زیست به واقع مهم ترین درس در رشته ی تجربی می باشد و تاثیر به سزایی در رتبه آوری و کسب تراز بالا دارد. هر چه از اهمیت درس زیست بگوییم کم گفته ایم. به قول یکی از شعرای اصیل ایرانی که می فرماید پادشاه فصل ها پاییز، ما نیز می گوییم “پادشاه کنکور تجربی، درس زیست!”

 

پس بنابراین تا اینجای کار به اهمیت این درس واقف شده اید. یکی از دغدغه های مهم دانش آموزان و داوطلبین رشته ی تجربی این است. که چگونه درس زیست را به طور دقیق و اصولی، زمانبندی و مدیریت نمایند طوری که نه با محدودیت زمان روبرو شوند و نه سطح کارایی مطالعه ی آن ها کاهش پیدا کند. ما در اینجا می خواهیم پکیجی را به شما معرفی کنیم که تمام نیازهای آموزشی، درک مفهومی، تست زنی و از همه مهم تر روش صحیح روش صحیح مطالعه ی درس زیست  را برای شما به ارمغان می آورد.

 

حتی اگر شما جزو آن دسته از دانش آموزانی هستید که رویای پوشیدن لباس سفید پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را سالهاست در سر می پرورانید، برای شما نیز برنامه های ویژه ای داریم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

درس زیست در کنکور سراسری

 

درس زیست شناسی در کنکور سراسری با داشتن ضریب 12 برای زیر گروه های یک و دو و داشتن ضریب 6 برای زیر گروه های سه و چهار و پنج، تعداد 50 سوال را به خود اختصاص می دهد اما برای این 50 سوال زمان محدودی در نظر گرفته شده است. این زمان برابر با 36 دقیقه می باشد. به این معنا که شما می توانید به طور متوسط جهت پاسخگویی به هر سوال مدت زمان 43 ثانیه را صرف کنید. اولین چیزی که بعد از شنیدن این موضوع به ذهن شما خطور می کند چیست؟ درست است، داشتن سرعت عمل.

اما سرعت عمل در نتیجه ی چه امری حاصل می شود؟ باز هم درست است، داشتن مهارت بالا. و در نهایت به عنوان آخرین سوال، اینکه کسب مهارت بالا چگونه رخ می دهد؟ این بخش از سوال ممکن است کمی چالشی باشد اما ما پاسخ آن را به شما می گوییم. کسب مهارت نتیجه ی آموزش هایی درست و اصولی تحت نظر اساتیدی با تجربه و با سواد است.

اما این اساتید باتجربه و قابل اعتماد را کجا می توان پیدا کرد؟

انتشارات گیلنا با علم به این موضوع در صدد انتشار محتوای با کیفیت برای دانش آموزان کنکوری بر آمده و در این راه از برترین اساتید کشور در حوزه ی تدریس بهره گرفته است.

مجموعه ی کنکور آسان است با ارائه ی آموزش هایی با کیفیت سعی بر این داشته تا این مسیر پر پیچ و خم را برای شما هموار سازد.

روش صحیح مطالعه ی درس زیست کنکور آسان است

 

آموزش های درس زیست مجموعه ی کنکور آسان است به عنوان گل سر سبد آموزش ها، با استقبال بی نظیری از سمت دانش آموزان همراه است.

دلیل این امر بهره مند شدن از بهترین اساتید حوزه ی آموزش زیس و در واقع اساتیدی است که خود رتبه های برتر کنکور بوده اند و اکنون بی وقفه تجربیات و دانش خود را در زمینه

ی کنکور در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

مجموعه ی کنکور آسان است آموزش های زیست را به طور کلی در قالب 5 پکیج متفاوت و جذاب برای دانش آموزان عرضه می دارد.

مطالعه شیمی با استاد عارف ربیعیان
بیشتر بخوانید

این پکیج ها عبارتند از پکیج آموزشی، روش های تست زنی، خلاقیت، جمع بندی و همایش و قید نامه که هر کدام را به تفکیک مورد اشاره و بررسی قرار خواهیم داد.

  • آموزشی
  •  

در پکیج آموزشی زیست کنکور اسان است، به آموزش های خط به خط کتاب درسی پرداخته شده است. به نوعی که هیچ گونه جای سوال و ابهامی برای شما باقی نخواهد ماند.

یکی از مشکلاتی که دانش آموزان رشته ی تجربی با درس زیست دارند این است که علی رغم صرف ساعات بالا در مطالعهی این درس، نمی توانند به درصد خوبی دست پیدا کنند.

یکی از دلایل این موضوع این است که دانش آموزان اقدام به حفظ نمودن این درس می نمایند که اشتباه ترین کار ممکن است.

پیش از هر چیز شما باید این موضوع را درک کنید که درس زیست یک درس مفهومی بوده و با حفظ کردن مطالب آن راه به جایی نخواهید برد. آموزش هایی که در پکیج آموزشی زیست کنکور اسان است خواهید داشت بر این مبنا استوار بوده و اساتید به صورت کاملا مفهومی و عمقی مطالب را به شما آموزش می دهند.

  • روش های تست زنی
  •  

همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از چالش های مهم پیش رو در درس زیست نحوه ی تست زنی و داشتن سرعت عمل بالا جهت مدیریت زمان در جلسه ی کنکور می باشد.

شیوه های تست زنی قدیمی و سنتی دیگر پاسخگوی نیاز کنکورهای جدید نمی باشند چرا که تست های درس زیست به شدت رو به سمت مفهومی شدن و طرح تست های ترکیبی رفته است.

بنابراین بایستی با تکنیک های سریع تست زنی آشنایی کامل داشته باشید.

روشهای دیگر آموزشی

 

در پکیج روش های تست زنی کنکور اسان است، به مجموعه ای عظیم از تست های طبقه بندی شده ی کنکور همراه با تکنیک های نوین پاسخ دهی به آن ها در کمترین زمان

دسترسی خواهید داشت.

  • خلاقیت
  •  

مطمئنا اگر قرار بود تمام تست های زیست کنکور با روش های تشریحی و وقت گیر به جواب برسند قطعا مدت زمان 36 دقیقه را برای این درس در نظر نمی گرفتند.

این مدت زمان برای 50 سوال به این معناست که شما اگر بخواهید، می توانید در این درس درصد 100 را کسب کنید.

به شرطی که ترفتند هایی ویژه را در پیش بگیرید و خلاقانه عمل کنید که قاعدتا نیازمند تلاش و انرژی بیشتری می باشد.

اگر رویای رسیدن به رشته های سرآمد را در کنکور تجربی دارید پکیج خلاقیت زیست کنکور اسان است بهترین و کارامدترین راه برای شما است.

  • جمع بندی و همایش
  •  

اکثر دانش آموزان در دوران جمع بندی به دلیل نزدیک شدن به تایم کنکور دچار اضطراب و استرس می شوند و نمی توانند برنامه ی درستی را برای جمع بندی تا کنکور در پیش بگیرند.

آموزش اساتید

 

دوران جمع بندی دورانی طلایی در برنامه ریزی های پیش از کنکور می باشد و دانش آموزان به هیچ وجه نباید این دوران را سرسری بگیرند و یا آن را از دست بدهند. به ویژه در درس مهم و سرنوشت سازی همچون زیست شناسی که می تواند نقش سکوی پرتاب را در موفقیت شما ایفا کند. اینجاست که پکیج جمع بندی و همایش زیست کنکور اسان است وارد می شود و این مسیر را برای شما هموار می سازد.

  • قیدنامه
  •  

روش صحیح مطالعه ی درس زیست از جمله دروسی است که دارای اصطلاحات، عبارات و در واقع قیدهای مهمی می باشد که در سال های اخیر مورد توجه ویژه ی طراحان سوالات کنکور قرار گرفته است.

نکات طلایی برای لذت بردن از مطالعه
بیشتر بخوانید

در پکیج قیدنامه روش صحیح مطالعه ی درس زیست تمامی این موارد که در کتاب های زیست پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم موجود می باشد به طور مفهومی و اساسی مورد بررسی قرار گرفته است و درک درستی را از این موارد به شما خواهد داد.

نقش اساتید در یادگیری

 

گاها دانش آموزانی را می بینیم که علیرغم تمایل به کسب رتبه ی بالا و قبولی در رشته ی های سرآمد، علاقه ای به درس زیست از خود نشان نمی دهند اما همچنان مایل به ادامه ی این راه هستند.

حتی شما که در حال خواندن این مقاله هستید نیز ممکن است یکی از این افراد باشید. باید بگوییم که مشکل عدم علاقه، از شیوه های تدریس غیر جذاب و غیر اصولی نشات می گیرد که نه تنها نمی تواند دانش آموز را به این درس جذب کند بلکه در او بی میلی نیز ایجاد می کند. بنابراین نقش اساتید در یادگیری درس زیست بسیار تا بسیار مهم و حیاتی می باشد.

روش های تدریسی که اساتید زیست انتشارات گیلنا ارائه می دهند منطبق با پیشرفت های کتاب درسی و ارتقای سالانه ی سطح کنکور می باشد.

به این معنا که متناسب با پیچیدگی هایی که در سوالات کنکور مشاهده می کنید، تدریس ها نیز به همان اندازه مفهومی و همراه با نکات کلیدی می باشد. به شما این قول را می دهیم که بعد از دیدن آموزش های این اساتید درس زیست بدون شک به یکی از درس های مورد علاقه ی شما تبدیل خواهد شد و برای دریافت ادامه ی آموزش ها لحظه شماری خواهید کرد.

اساتید زیست کنکور آسان است

 

هدف انتشارات گیلنا ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین آموزش ها توسط برترین اساتید می باشد. کنکور آسان است در انتخاب اساتید آموزشی وسواس و دقت خاصی را به خرج می دهد چرا که این اساتید در واقع سازنده ی اصلی پایه ی دانش آموزان و راهنمای آن ها در مسیر دشوار کنکور می باشند. بنابراین این اساتید بایستی علاوه بر داشتن سطح بالایی از تجربه و دانش با دانش آموزان نیز ارتباط خوبی برقرار نمایند.

 

از این رو از نخبه های جوان و رتبه های برتری که الفبای موفقیت را به خوبی می شناسند بهره گرفته است. اساتیدی چون مهدی شیخی، عرفان پازوکی، محمد حسینی نیا و هژیر امیری که استعدادهایی درخشان بوده اند همچون یک راهنما، مشاور و در واقع مدرس عالی مسیر موفقیت را به شما نشان می دهند.

 

این اساتید تجربیات موفقیت خود را در اختیار شما قرار می دهند. یکی از ساده ترین و در واقع بهترین راه های موفقیت طی نمودن مسیری است که رتبه های برتر طی کرده اند و ادر پیکج های کنکور اسان است شما تمامی این موارد را یکجا در اختیار خواهید داشت.

 

یعنی علاوه بر آموزش های عمیق و مفهومی از شیوه های تدریس نوین و جدید ترین تکنیک های تست زنی توسط اساتیدی که خود جزو موفق ترین ها بوده اند بهره مند می شوید.

شما می توانید این موجموعه های ارزشمند را از وب سایت رتبه گردون تهیه نمایید و در این لحظه اولین قدم را به سمت موفقیت بردارید. فراموش نکنید که طولانی ترین مسیرها هم با اولین قدم آغاز می شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
چت آنلاین در واتس آپ
برقراری ارتباط از طریق واتس اپ
تماس و مشاوره