وقتی صحبت از کنکور تجربی به میان می آید، کلیدی ترین درس این رشته یعنی درس زیست شناسی در اذهان نقش می بندد. این موضوع بی علت نیست چرا که به واقع مهم ترین درس در رشته ی تجربی که می تواند تا حد زیادی شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کند، همین درس زیست شناسی می باشد.

اهمیت درس زیست شناسی

درس زیست شناسی به دلیل ضریب بالایی که در کنکور دارا می باشد، نقشی اساسی در تراز و رتبه ی نهایی شما ایفا می نماید. این درس سرشار از حجم بالایی از مطالب و نکات آموزشی می باشد که یادگیری آن ها نیاز به دقت، تمرکز و صرف زمان و انرژی دارد. البته به ظاهر مهم ترین مورد را از قلم انداختیم که داشتن یک مدرس کارامد، مجرب و مسلط است.

در بسیاری از مواقع شاهد این معضل می باشیم که دانش آموزان علی رغم صرف ساعت ها زمان برای مطالعه ی درس زیست، با مراجعه به مشاور از وضعیت نا به سامان درصد و تراز خود می نالند. دلیل این موضوع در اکثر مواقع عدم داشتن برنامه ریزی درست و شیوه صحیح مطالعه می باشد.  دانش آموزان تصور می کنند که با حفظ نمودن درس زیست از روی کتاب به این درس تسلط پیدا می نمایند، اما در مواجهه با سوالات و تست های این درس نتایج نامطلوبی را دریافت می کنند.

کسب پیشرفت و دریافت نتایج قابل قبول در درس زیست شناسی منوط به داشتن یک برنامه ریزی مطالعاتی دقیق و اصولی می باشد. حتی افرادی که زمان زیادی را از دست داده اند نیز می توانند به کسب نتایج خوب امیدوار باشند، چرا که هدف اصلی کنکور آسان است ، همگام شدن با شما در این مسیر دشوار و رساندن شما به مقصود نهایی تان می باشد.

مهدی شیخی مدرس زیست

اگر نگاهی به تعداد موسسات آموزشی کنکور و اساتید آموزشی بیاندازید به احتمال زیاد حساب آن ها از دست تان خارج خواهد شد. از همین رو دانش آموزانی که به دنبال یک مدرس مجرب و مسلط می باشند اغلب در این وادی دچار سر در گمی می شوند. اما نگران نباشید چرا که کنکور آسان است برای رهایی شما از این سر در گمی برنامه ی ویژه ای اندیشیده است.

یکی از ویژگی های مهمی که اساتید آموزشی بایستی دارا باشند تسلط کامل به تمامی مفاهیم و مباحث آموزشی می باشد. به ویژه در درس زیست شناسی که بسیاری از مباحث به طور مستقیم و یا غیر مستقیم با یکدیگر در ارتباط بوده و مفاهیم آن ها به هم پیوند خورده است.

سوابق تدریس مهدی شیخی مدرس زیست

استاد مهدی شیخی یکی از اساتید برتر زیست کنکور آسان است می باشند که با سال ها تجربه و پرورش رتبه های برتر کنکور در این زمینه خود را به اثبات رسانیده اند. تدریس ایشان از محبوبیت بالایی در بین دانش آموزان برخوردار می باشد، چرا که درس زیست را به شیوه ای شیرین و قابل فهم آموزش می دهند و از همین رو دانش آموزان در جریان کلاس های آموزشی راغب و مایل به ادامه ی آموزش ها می شوند. ایجاد انگیزه و رغبت در شرکت کنندگان کنکور یکی از مهم ترین هنرهایی ست که یک مدرس بایستی دارا باشد و استاد مهدی شیخی جزء این دسته از مدرسین قرار می گیرد.

ایشان موفق به کسب رتبه ی 27 در کنکور سراسر سال 89 بوده و تحصیلات خود را در رشته ی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رسانیده اند. همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت سلامت در همین دانشگاه می باشند.

 

 

رضایت دانش آموزان استاد مهدی شیخی

اگر پای صحبت های دانش آموزانی که در جلسات آموزشی ایشان شرکت نموده اند بنشینید متوجه خواهید شد که حجم زیادی از علاقه و کشش را در جلسات آموزشی استاد شیخی به درس زیست پیدا کرده اند و همین علاقه سر منشاء رشد و پیشرفت آن ها در قبولی کنکور و حتی پس از آن بوده است. چرا که زیست درس اساسی و پایه ای در رشته ی تجربی بوده و در واقع زیر ساخت بسیاری از درس های دانشگاهی می باشد. بنابراین داشتن زمینه ای قوی در درس زیست نه تنها به موفقت در کنکور شما کمک خواهد کرد بلکه موفقیت شما را در مراحل پس از کنکور نیز تا حد زیادی تضمین می نماید.

سوالات زیست

زیست کنکور آسان است

قبولی در کنکور نیازی به صرف هزینه های هنگفت ندارد. شاید با شنیدن این جمله تصور کنید که این تنها یک شعار است، اما اینطور نیست. کنکور آسان است این جمله را به واقعیت تبدیل کرده است. درس زیست شناسی در کنکور به دلیل اهمیت بالایی که دارد به عنوان یک درس سرنوشت ساز در نتیجه ی کنکور شما محسوب می شود. از این رو بسیاری از دانش آموزان و داوطلبین کنکور به دنبال منابع گوناگون و متنوع در این زمینه می باشند تا در واقع بتوانند مجموعه ای کامل از آموزش ها را گرد هم آورند.

باید در نظر داشت که تهیه ی تعداد کتاب های متنوع، شرکت در کلاس های آموزشی گوناگون و همچنین دریافت یک برنامه ی مطالعاتی استاندارد و اصولی نیاز به صرف هزینه های بالایی دارد که اغلب آن ها نیز بی ثمر خواهد بود. از بحث هزینه که بگذریم، مطالعه ی تعداد بالای کتاب های آموزشی شما را گیج خواهد کرد و زمان زیادی را از شما خواهد گرفت

نحوه تدریس زیست استاد مهدی شیخی

همانطور که می دانید، زمان شما جهت کسب آمادگی شرکت در کنکور زمان محدودی می باشد و بایستی از این فرصت به شکلی بهینه و مفید استفاده نمایید. زیست کنکور آسان است به عنوان یک پکیج کارآمد و جامع تمامی نیازهای شما را در زمینه ی آموزش رفع خواهد نمود. استاد مهدی شیخی در آموزش های زیست تمامی نکات کلیدی این درس را به طور دقیق و موشکافانه با شیوه ای جذاب به شما آموزش می دهد. در واقع شما به گنجینه ای از نکات طلایی و کلیدی کنکور دسترسی خواهید داشت که آن ها را در هیچ جزوه و کتابی یافت نمی کنید.

داشتن شیوه ی صحیح مطالعه در درس زیست از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. استاد مهدی شیخی تمامی تکنیک های نوین تست زنی و شیوه های صحیح مطالعه را در این آموزش ها در اختیار شما خواهند گذاشت.

برای بسیاری دانش آموزان این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که مدرس و استادی که تحت نظر ایشان از آموزش های کنکور بهره مند می شوند، دارای دستاوردهای قابل توجهی در زمینه های علمی و آموزشی بوده باشد. استاد مهدی شیخی با کسب درصد بالا در درس زیست شناسی و سال ها تجربه در آموزش این درس، به عنوان یک مدرس برتر دارای این ویژگی بوده و تکنیک های تست زنی خود را که از اساتید برتر خود آموزش دیده و در کنکور به کار گرفته است را به شما آموزش خواهد داد.

چرا تدریس مهدی شیخی

در درس زیست شناسی با حجم بالایی از مفاهیم سنگین روبرو می شویم و بیراه نیست اگر بگوییم که خط به خط این درس، نکاتی کلیدی و مفهومی را در دل خود جای داده است که با مطالعه ی عادی آن نمی توان متوجه این نکات شد. در تدریس استاد شیخی تمامی این نکات به صورت خط به خط مطرح می شود و از این بابت می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که هیچ نکته ای از قلم نخواهد افتاد. با بهره گیری از این آموزش ها به جرئت می توان گفت که بی نیاز از هر گونه جزوه و کلاس آموزشی دیگری می شوید.

یکی از اهداف مهم دانش آموزان و داوطلبین کنکور جلو افتادن از سایرین در رقابت ها می باشد. در آموزش های استاد مهدی شیخی با شیوه هایی از تست زنی آشنایی پیدا خواهید کرد که شما را چندین پله در این رقابت از سایرین جلو می اندازد. یافتن سرعت عمل در پاسخگویی به تست های درس زیست، کسب مهارت بالا و همچنین تسلط پیدا کردن بر مباحث و ارتباط دادن مفاهیم و مباحث به یکدیگر در تست های ترکیبی و مفهومی از جمله نتایجی است که با بهره مندی از تدریس استاد مهدی شیخی به طور کامل از آن ها بهره مند خواهید شد.

استاد مهدی شیخی

استاد زیست کنکور آسان است مهدی شیخی

یکی از موضوعاتی که به ویژه در سال های اخیر در کنکور به چشم می خورد تکرار شدن سوالات زیست در قالب های متنوع اما با مفهوم یکسان می باشد. در واقع بخش هایی از درس زیست به عنوان مهم ترین بخش های این درس در پایه های گوناگون شناخته می شود که هر ساله در کنکور از این بخش ها سوالاتی کلیدی و مفهومی طرح می شود. تسلط پیدا کردن و آشنایی با شیوه ی طرح سوالات تاثیر بسزایی در میزان پاسخگویی شما خواهد داشت.

در بسیاری از کلاس های آموزشی که با عنوان کلاس های حل تست برگزار می شود، اساتید به حل تست هایی می پردازند که احتمال طرح سوال از آن مباحث در کنکور بسیار کم بوده و یا به حل تست هایی می پردازند که از ارزش بسیار پایینی برخوردار می باشد.

کلاس های استاد مهدی شیخی

در کلاس های استاد مهدی شیخی هرگز با این موضوع مواجه نخواهید شد. چرا که تست های مورد بررسی در آموزش های کنکور آسان است، همگی تست های کنکور مربوط به سال های اخیر بوده و استاد شیخی با موشکافی و تحلیل گزینه ها نحوه ی رسیدن به پاسخ درست را به شما آموزش می دهند. همچنین تست های تالیفی مورد بررسی به میزان بالایی با تست های کنکور شباهت داشته و شما را از مسیر اصلی خارج نخواهد کرد.

اگر سطح خود را پیش از آموزش ها و بعد از آموزش های استاد شیخی با هم مقایسه نمائید متوجه خواهید شد که تا چه حد این آموزش ها تاثیر گذار بوده است. گواه این موضوع تغییر و پیشرفت درصد داوطلبینی است که از این آموزش ها برخوردار شده اند. استاد شیخی با دانش بالایی که در زمینه ی مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی دارا می باشند بهترین برنامه ی آموزشی را برای شما تدوین نموده اند تا با هر سطحی که دارید بتوانید از آموزش ها بهره مند شوید.

دی وی دی های آموزشی کنکور آسان

استاد مهدی شیخی دارای دی وی دی های آموزشی کنکور آسان است، در چند حوزه ی مختلف می باشند و برای گردآوری این آموزش ها زمان و تلاش زیادی صرف شده است. این حوزه ها شامل آموزش، تست زنی، خلاقیت، همایش و جمع بندی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که هر کدام دارای آموزش های مختلفی می باشد و دانش آموزان با توجه به نیاز تحصیلی خود می توانند از آن ها بهره مند شوند. همچنین قیمت این دی وی دی ها با توجه به نوع آن ها و مطالبی که مورد آموزش قرار گرفته است با یکدیگر متفاوت می باشد.

مهدی شیخی

نتیجه گیری

استاد مهدی شیخی در بخش آموزش تمامی نیازهای آموزشی درس زیست را برای شما رفع نموده است؛ و به صورت خط به خط تمامی مطالب و مفاهیم را به صورت عمقی آموزش داده است.

پس از بحث آموزش می توانید به سراغ تست زنی بروید و با تکنیک های برتر ایشان در بحث تست زنی آشنایی پیدا کنید، در این مرحله می توانید روی سرعت عمل خود کار کنید تا بتوانید در مدت زمان برنامه ریزی شده به طور ایده آل به سوالات پاسخ دهید و فرصت خود را از دست ندهید. چرا که داشتن سرعت عمل و تسلط در پاسخگویی به سوالات تا حد بسیار زیادی باعث می شود که روحیه و اعتماد به نفس خود را حفظ نمایید. از آنجا که درس زیست یک درس سرنوشت ساز می باشد، داشتن عملکرد مناسب در این درس موجب می شود تا آرامش خود را تا حد زیادی حفظ نموده و در ادامه دچار مشکل نشوید.

مطالب آموزش زیست کنکور آسان است

در واقع با بهره گیری از آموزش زیست کنکور آسان است نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی می کنید بلکه دیگر نیازی نیست تا انرژی بالایی را صرف پیدا کردن منابع جامع برای این درس نمائید. اساتید کنکور آسان است با کوله باری از تجربه و دانش و با صرف ساعت ها زمان در جمع بندی تمامی آموزش های مورد نیاز شما، این امکان را به شما داده اند تا سطح خود را هر چند از پایین ترین سطح به 100 برسانید.

آموزش های زیست کنکور آسان است استاد شیخی به صورت طبقه بندی شده بوده و شامل تمامی روش های سریع تست زنی، شیوه های صحیح مطالعه و آموزش خط به خط مطالب و مفاهیم درس زیست می باشد که با توجه به نیازی که حس می کنید و همچنین مدت زمانی که تا کنکور در اختیار دارید می توانید از این آموزش های بهره مند شوید.

 

تماس با کنکور آسان است

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های تماس ما که در زیر درج شده است تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی مشاورین ما برخوردار شوید. دیگر اساتیدی که با ما در کنکور آسان است همکاری می کنند، استاد حسین احمدی و مهندس امیر مسعودی هستند. می توانید درباره سوابق ایشان و نحوه تدریسشان بیشتر آشنا شوید.

شماره تماس های ما:

02122130931

09121968536

درباره کلاس های آنلاین کنکور و مزایای کلاس کنکور آنلاین بیشتر بدانید.

زیست شناسی در دانشگاه های خارج از کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید